掃呢頁CODE去手機

2014年12月19日 星期五

[忽然1周 - 1012] 黃伊汶擺酒楊盼盼做媒? 楊盼盼,黃伊汶,MW,




唔講唔知,原來楊盼盼

(左)係一對新人嘅間接媒人。

媽咪姐

黃伊汶擺酒楊盼盼做媒?

今年十月,黃伊汶( Emme)同陳國坤喺峇里舉行婚禮。早幾日佢哋喺香港補擺喜酒,媽咪姐梗係有份去飲流浮山遠就遠啲,不過 Emme父母 40年前結婚都係喺呢間小桃園酒家擺酒,所以好有意思㗎。







當晚唔少藝人都有去飲,好似校長譚詠麟、李克勤、 Yumiko、應采兒、陳小春同黎諾懿等。不過最特別嘅賓客就係好耐冇見嘅楊盼盼!當年 Emme同陳國坤因為拍電影《功夫無敵》而撻着,原來部戲嘅監製就係楊盼盼,所以都算係佢哋嘅媒人嚟㗎。吖,唔知佢有冇收番封媒人利是呢?

除咗係媒人,楊盼盼其實同黃伊汶媽咪陳麗貞(右)都係 friend,早年仲一齊去睇 fashion show㖭。

着埋七十年代裙褂、連手上拎嘅劍蘭都跟足當年媽咪一樣,不過都唔及佢手上嗰八對遮晒前臂嘅龍鳳鈪咁搶眼。

婚宴其中一款菜式:鮑魚雞煲,勁!

酒樓布置簡潔, backdrop掛兩塊紅布就搞掂。江美儀(右二)同男友吳君如細佬吳君祥(左二)、盛品儒(右一)同女友蔡一鳳(右三)都係座上客。



鍾意就快D Share啦!