掃呢頁CODE去手機

2014年12月24日 星期三

[FACE - 396] 凍到隻嘢咁!點保暖好呀? MF,




全知言

凍到隻嘢咁!點保暖好呀?

踏入 12月中終於開始凍,日日得 11、 2度,係時候出動保暖法寶喇!今期全知言就問咗一班經常天寒地凍下,都要直踩廿粒鐘開工嘅明星,睇下佢哋有乜獨門保暖秘方!

原來 Ironman Eric Kwok唔怕黑,但係都怕凍㗎!

Eric Kwok全裸攬老婆

最愛嘅保暖方法,就係唔着衫、喺被窩入面攬住我老婆,咁就最暖!佢都要唔着衫!

Chrissie大髀內側黐暖包

冬天暖身嘅方法,係貼多啲暖包!我拍戲時學到,將暖包貼喺有大動脈嘅地方,譬如腳內側呢啲位置,真係好暖!貼邊個位都好緊要㗎!

劉心悠黐一圈暖包

我最 prefer黐暖包!黐一圈喺腰度,呢個係我之前去橫店拍戲試過最佳嘅方法!但係因為太保暖,搞到辣親,所以條腰有一圈水泡!

江若琳攬狗取暖

最愛嘅保暖方法一定係攬住我屋企嗰隻史上最煩嘅狗仔,佢叫冬冬!佢係一隻 24小時都要人關注同攬住嘅狗仔,因為佢都好怕凍,所以冬天時我哋就會互相取暖!

詹瑞文沖凍水涼

天寒地凍梗係要沖凍水涼咁就會刺激到身體血液循環,不過身體唔好嘅人千祈唔好做呀!另一個方法就係睇笑片!笑係可以令人熱情,所以咁凍睇多啲笑片就最好喇!

市民保暖要喪跑

黃小姐:最愛攬住個暖水袋!細細個已經開始,夜晚瞓覺時一定要攬暖水袋!

李先生:戴圍巾或者煲薑湯!同埋讀大學時試過跑步, 1千米咁上下

姚小姐:最好係飲暖嘢!飲熱朱古力、熱奶茶,或者黐暖貼都得!

知無不言 言無不盡 我係全知言

即時報料

有料、有相、有片即刻 send嚟

熱線 9222 0828

電郵facenews@nextmedia.com

facebook: facemagazine inbox

LINE、 we chat id: facemagazine



鍾意就快D Share啦!