掃呢頁CODE去手機

2015年1月30日 星期五

[忽然1周 - 1018] 「艷乳門」是非多 袁嘉敏一句 K.O. Jeana 袁嘉敏,Jeana,BKD_S,MW,




唓!使唔使呀!(設計對白)

30歲嘅袁嘉敏始終係女主角,成為鏡頭獵物係常識吧!

媽咪姐

「艷乳門」是非多 袁嘉敏一句 K.O. Jeana

《鴨王》呢個星期上,媽咪姐同班姊妹一早已經睇過女主角袁嘉敏( Candy)嗰段露點戲,都真係幾激㗎!勢估唔到喺首映禮時, Jeana(何佩瑜)同男主角 Dominic(何浩文)自製緋聞兼兩度 kiss kiss,擺明博上鏡。不過袁嘉敏輕輕講咗一句:「我唔會做嘢去搶鏡。」咁就 KO咗佢哋。 Candy仲話:「首映禮只係一個儀式。」

媽咪姐事後問番 Jeana,佢就咁答:「我有同佢(指袁嘉敏)打招呼㗎!」不過, Candy又話無喎,真喺「羅生門」,唔知邊個講大話。女人走埋一齊真係多是非。

其實, Jeana搞咁多嘢都唔及人哋露點咁搶㗎喇!嗱,同場嘅梁敏儀就無乜點講嘢,單靠衣着都博到張相啦。所以話呢,搶鏡嘅嘢有好多方法嘅!

25歲 Jeana同 Dominic喺現場自製緋聞兼兩度 kiss,後生女係好勝啲!

Kiss完嘅 Jeana同 Dominic好 happy!但睇袁嘉敏嘅眼神,只係睇到不屑兩個字囉。

有戲睇喎!(設計對白)

38歲嘅梁敏儀出道多年都係行性感路線。仲同過「高主教」高皓正拍拖,估佢唔到呢!

鍾意就快D Share啦!