掃呢頁CODE去手機

2015年1月30日 星期五

[忽然1周 - 1018] 識搵位 吳若希自製話題 吳若希,MW,




吳若希話自己係吃貨,不嬲好食得,就算同枱食飽晒,佢仲可以繼續食到尾,仲話唔開心嗰陣,有得食就會開心番。睇唔出佢咁大食喎!

媽咪姐

識搵位 吳若希自製話題

媽咪姐以前班姐仔 friend,向來好驚有負面新聞,之但係新一代嘅星,反而驚冇話題囉!睇吓 22歲吳若希俾人話鍾情 57歲叔叔、有股壇狙擊手之稱嘅王弼燮,佢唔只心情冇影響,仲主動擺嘢上網撩交嗌。呢啲咪醒囉,用兩分鐘放張相寫句嘢,咁又見報喇!

好似前幾日佢話自己俾狗仔跟,嚇到要返屋企食麵定驚喎!佢三更半夜食呢碗麵就特別囉,有兩隻大鮑魚。搞到班網友好羨慕,但係呢,夜媽媽放鮑魚相,就令人有唔少遐想喇!

愈老愈愛嘅吳若希,之前話同前度分手搞到患上抑鬱,仲試過吞安眠藥自殺。依家有指佢又戀上大自己 35年嘅王弼燮,真係無懼世事變改,還是越難越愛!

呢碗貨真價實嘅鮑魚麵,吳若希話要嚟定驚。食到咁豪,日日俾人嚇都抵

啲網友嘅回應都幾得意,圍住隻鮑魚嚟講,又係嘅,呢個話題的確有無限嘅聯想囉!

鍾意就快D Share啦!