掃呢頁CODE去手機

2015年1月30日 星期五

[忽然1周 - 1018] 拍 MV與導演開火 詹瑞文寸爆︰同我做嘢梗有壓力 詹瑞文,MW,




詹 Sir刻意模仿〈江南 Style〉,但講 timing,似乎 out了很多。

娛樂喧

拍 MV與導演開火 詹瑞文寸爆︰同我做嘢梗有壓力

一向活躍舞台界的詹瑞文(詹 Sir)去年加盟英皇後,上周終於派出其第一首主打歌〈舞大舞細〉,詹 Sir今次踩過界闖樂壇,更升級玩原創。處男作梗係緊張,據知他拍攝此 MV時,與 MV導演(馮寶寶兒子招啟宗)拗撬多多,導演曾向幕後人員呻爆詹 Sir麻煩兼朝令夕改。

求證招啟宗,他直認兩人有意見分歧,更暗寸詹瑞文「藝術家性格」,詹 Sir反擊話︰「同我做嘢梗有壓力。」不過,今次由詹 Sir揸弗的新歌面世後,外間反應未如理想,更有網民直指 MV抄韓國大叔 PSY的〈江南 Style〉,但遲咗足足兩年。

〈江南 Style〉曾經創出 2億點擊率,不少人都爭相模仿。

詹瑞文加盟英皇第一擊,是踩過界勇闖樂壇,其第一首主打歌〈舞大舞細〉,玩廣東話諧音、電子音樂加香港通俗文化。詹 Sir對新歌胸有成竹,並找來伍樂城為專輯擔任作曲及監製、 High King排舞,班底不弱。

呻爆朝令夕改

不過幕後人員透露︰「詹 Sir一開始已經話要做〈江南 Style〉嘅感覺,仲指定要玩電子音樂,本來有人俾意見佢話感覺會 out,但佢一意孤行。除咗曲風抄足, MV嘅概念同舞步都好似。製作過程佢仲意見多多,朝令夕改,搞到大家都好大壓力,導演阿宗(招啟宗)就頂佢唔順,成日同人呻佢麻煩!」

就此事向招啟宗求證,他無奈說︰「呀,佢經常俾好多意見,好緊張自己第一次做 MV!同我要緊密溝通,話有好多新諗法, keep住溝通……」

問到與詹 Sir合作如何?他愈講愈激動︰「又唔會話係麻煩嘅,始終佢有啲藝術家嘅性格啦,追求完美。咁你知我哋做製作要 meet個 deadline㗎!係啦……時間係一個關鍵,未必可以做到十全十美,只係盡量做到最好!」

詹 Sir上周三與女友 Amanda一齊返公司,為第二輯 MV開會。問到拍 MV的是非,佢笑笑口暗寸對方:「我冇撬佢喎!」

馮寶寶愛兒招啟宗新一次拍 MV就遇到詹 Sir,真係唔好彩。

〈舞大舞細〉跟〈江南 Style〉有 9成似,大部分網友插爆佢 out。最慘連啲舞步都熟口熟面,詹 Sir今次老貓燒鬚。不過亦有網友叫好。

傾到半夜三更

問到兩人最大的拗撬時,招啟宗即打圓場:「拗撬梗係冇啦,大家都係合作做 MV啫,討論就有嘅,有時去到凌晨時份都會打電話溝通囉。」

對於被指麻煩及有拗撬,詹 Sir笑笑口暗寸︰「我冇撬佢哋喎!一定有壓力,因為第一次合作吖嘛,加上以前都係我話事!同我做嘢嘅人點都會有壓力,佢哋嘅怨言係『同阿詹 Sir做嘢原來係咁嘅!』」

戲劇大師詹 Sir,舞台劇的聲勢下滑,現在轉型做鬼馬歌手卻出師不利,認真濕滯。

詹 Sir與梁洛施去年的舞台劇《快樂勿語》入座率得 7成,詹 Sir稱沒有影響心情。

去年英皇春茗,吳雨宣布詹 Sir加盟。

創意大晒詹 Sir失威

身為大師嘅詹 Sir,新歌〈舞大舞細〉雖然抄足〈江南 Style〉,不過上載咗一個星期,點擊率僅得數千,輸俾同期魯芬果汁糖 MV成條街,真係失威。

〈舞大舞細〉 6800次

雖然抄足 PSY的〈江南 Style〉,又玩廣東話諧音、食字,但點擊率不多。

〈新年能得利〉 136萬次

由魯芬同《 Running Man》李光洙合拍嘅果汁糖 MV〈新年能得利〉,兩個騎呢人表演趣怪抵死,上載 10日就有過百萬點擊率!

〈最後的溫柔〉 35萬

冼灝英嘅〈最後的溫柔〉雖然係 5年前作品,不過硬朗形象的他,突然唱情歌,點擊率至今竟然有 35萬。

鍾意就快D Share啦!