掃呢頁CODE去手機

2015年1月30日 星期五

[忽然1周 - 1018] 爆王征老竇屋企似公屋 梁景煌:王征分咗一億! 王征,MW,




梁景煌與陳沛鈺齊齊着黑白色衫上節目,襯番心情。呀,唔係!睇陳小姐好似好 happy可以上鏡。

媽咪姐

爆王征老竇屋企似公屋 梁景煌:王征分咗一億!

被王征「用完即棄」嘅「星光幫」梁景煌( Tommy),同被亞視逼去飯局嘅落選亞姐、發哥「世姪女」陳沛鈺,一齊上有線節目。 Tommy自爆去過王征老竇上海嘅屋企,「間屋仲衰過公屋,現場有律師同司機,佢(王征)即場叫老竇分身家,最後分到一億。」被問及有無後悔, Tommy就話:「見過鬼都怕黑,當被鬼責!」

王征嘅醜聞真係沒完沒了。

同場嘅陳沛鈺就竟然話想去飯局見識吓。「我當日撞咗時間,唔係一定去吓,依家有三級片搵我拍,我要同父母商量,唔想第一套電影就三級片。不過,健康性感我係無問題。」嗯,世姪女你真係 open喎!咁點解之前受訪又喊晒口呀?

鍾意就快D Share啦!