掃呢頁CODE去手機

2015年1月30日 星期五

峇里島旅行 金愛妍解放33D巨咪 金愛妍,




金愛妍與女友人到峇里島旅行五日,享受陽光與海灘,解放33D「咪咪」!

next 1/1 pre

金愛妍(左)自爆有不少人向她搭訕。

next 1/1 pre

心心送給你。

next 1/1 pre

有型有款。

next 1/1 pre

身材火辣辣。

next 1/1 pre

金愛妍

next 1/1 pre

金愛妍

next 1/1 pre

名模Mandy Lieu師妹韓模金愛妍(Kim)早與女友人到峇里島旅行五日,享受陽光與海灘,更在當地大解放其33D「咪咪」,將美好身段盡顯人前,而Kim更「職業病」上身,在沙灘大擺甫士,以S身形取勝!

而Kim坦言此行十分放鬆,雖然害怕與陽光玩遊戲,但仍豁出去,她說:「我好怕曬,但見到陽光咁靚,真係豁出去啦,所以唔理咁多同班姊妹去沙灘玩。我哋set咗個鬧鐘,每兩個鐘就補一次防曬,防止變黑!」問到大騷火辣身材的她,有否豔遇發生?她笑言:「我哋喺沙灘relax緊,都有唔少人望我哋,仲有幾個男仔主動走過嚟問我哋拎電話添。(咁有無畀佢哋?)有呀,當識幾個朋友囉!」熱愛購物的Kim,自爆此行亦買了不少戰利品,幸好及時收手,她說:「我好鍾意買護膚品同衫,喺當地都買唔少,但我都買得幾瘋狂,身邊朋友都有提我唔好買咁多,如果唔係一定放唔晒落行李,畀人罰超重。」

鍾意就快D Share啦!