掃呢頁CODE去手機

2015年1月17日 星期六

周杰倫昆凌爆乳婚紗相曝光 去年底已註冊 昆凌,周杰倫,BKD_S,




周杰倫昆凌爆乳婚紗相曝光 去年底已註冊

2015-01-17 18:22:00



周杰倫今日向傳媒發放三張同昆凌嘅婚紗照,同時亦有消息指兩人早於去年底己經秘密註冊結婚。

聽日就係台灣天王周杰倫(周董)三十六歲生日兼結婚嘅大喜日子,將與今年21歲、拍拖4年嘅昆凌喺歐洲古堡內舉行世紀婚禮。周杰倫所屬唱片公司亦宣佈,兩人於去年底已註冊結婚。

其實之前已有傳過話兩人秘密於外地註冊,有次公開活動,周杰倫亦不慎「露餡」,當時有傳媒同佢講,話要喺台灣註冊登記先至算係夫妻,周杰倫當時馬上反問道:「國外不算嗎?」就係呢句,令外間揣測兩人秘婚一事。

有傳婚禮地點係喺英國約克郡內,一座超過三百年歷史嘅著名古堡——霍華德古堡(Castle Howard),而該古堡嘅官方網頁都發佈通知,稱「因為要舉辦私人活動,我們的場地將在1月18日星期天關閉」,與周董大婚的時間、地點高度脗合。有指周董大方包辦親友們所有食宿和機票,粗魯估許花費超過千萬新台幣(約二百五十萬港元)。

今午周杰倫方面發放婚紗相,合共兩張,係去年10月兩人到法國巴黎、德國天鵝堡同捷克布拉格嘅查理大橋取景,華麗典雅。今次嘅婚紗相,周董全程以電影鏡位方式同攝影師蘇益良討論,出嚟嘅效果華麗又典雅,有啲場景設計,好似喺查理大橋兩岸相望之後相逢,都出自周董嘅諗頭,好似文藝電影咁。



昆凌又性感又高貴。



好有文藝氣息。





鍾意就快D Share啦!