掃呢頁CODE去手機

2015年3月6日 星期五

搵亞視嘟姐幫拖 導演齊昕有排鬥 [忽然1周 - 1023] 亞視,齊昕,梁齊昕,MW,




媽咪姐

搵亞視嘟姐幫拖 導演齊昕有排鬥

有 689之女梁齊昕嘅地方,就有大把花生任剝!上期《忽周》啱啱訪問過「慧眼識齊昕」嘅導演劉俊輝,佢當時話自己做緊「馴獸師」,但就好有信心話「齊昕會照拍」。之但係,做得 CY女,難啃是常識吧?

話口未完,周二( 3日)阿劉導演就開記招插爆近排再失蹤嘅梁齊昕,話佢簽咗約拍《男極探射燈》,但不斷失場,累佢無咗 7位數字咁話,「唔知會唔會告佢,或者就大方算數,或者告到底。我講嘢模稜兩可?我活學活用啫,或者佢(梁齊昕)聽日俾晒錢我至算數。」嘩!句句有骨。而齊昕就即日發律師信回敬。係喎,差啲唔記得齊陰 BB讀法律㗎!











Well,媽咪姐仲收到風,原來劉導演早就有兩手準備,話說佢喺二月頭已經搵過有亞視嘟姐之稱嘅筱靖拍《男》片,不過當時人哋見撞期,推咗。跟住 2月 10號劉導演就大鑼大鼓話搵到齊昕做套戲嘅女主角。咦?咁特首女係「脫穎而出」定執二攤呢?但依家唔重要嘞,重要嘅係劉導演開聲討記招前,又搵番亞視嘟姐。

筱靖就直認:「其實我都睇過吓劇本同角色,導演就冇正式接觸,係透過朋友搵我囉,演員好被動,到時睇吓有冇緣份合作囉。(咁即係頂替齊昕?)嘩,佢身份咁特別,邊有人取代到佢呀?」

亞視嘟姐又講得啱,阿齊陰 BB次次有新招,上晒身做晒「神功戲」! 689都搞佢唔掂,睇嚟只得開記招都七情上面嘅劉導演可以頂得住,要加油呀!小二,花生!

《蘋果日報》圖片

自哭腔〈傻女〉大 hit,李逸朗呢排有戲拍,開音樂會又有特首女撐!就算佢接拍《男》片至今未收到前期片酬,但賺晒人氣,可以講係呢場世紀騙案大龍鳳嘅終極贏家呀!

「亞視嘟姐」筱靖話劉導演透過《男》片第二女主角 Regine(亞視出身)搵佢加入,但自己仲考慮緊。

鍾意就快D Share啦!