掃呢頁CODE去手機

2015年3月6日 星期五

為囡囡十級戒備 楊冪禁劉丹親友拜年 [忽然1周 - 1023] 楊冪,劉丹,MW,





劉愷威再追 B

劉愷威講到明追多一個:「我鍾意熱鬧,所以過幾年或者再要一個小朋友!」唔怪得咁聽老婆話啦,明白晒!

娛樂喧

為囡囡十級戒備 楊冪禁劉丹親友拜年

今年是楊冪劉愷威同囡囡「小糯米」的首個農曆新年,湊大8個月孫女的爺爺劉丹自然開心,仲事先張揚會帶孫女見親戚派利是。豈料新抱楊冪感冒,不但唔俾親友上劉宅拜年,更以流感肆虐為由,禁止小糯米出外拜年,劉丹局向親友開空頭支票。

劉愷威亦認老婆對囡囡十級緊張︰「佢抱個女都要戴口罩。」更謂為了家中金叵羅的健康,今年謝絕拜年。

楊冪去年 6月在香港生完囡囡小糯米,之後同老公劉愷威各有各忙,女兒就交由劉丹夫婦照顧。不過因為今年是女兒第一個新年,劉愷威兩夫婦幾經辛苦,終於安排到新年期間一齊放十日假,更帶埋小糯米返北京,同楊冪外祖父及外祖母首次四代同堂慶團年。

知情人士說:「今年北京天氣特別冷,小糯米只得八個月大,楊冪媽媽擔心小糯米唔習慣北方天氣,所以楊冪一家喺北京逗留三日後,楊媽媽就叫佢哋早啲返香港。」

楊冪呻病

2月 25日,楊冪在微博話自己感冒,雖然好攰,但時差關係瞓唔到覺,難怪心情麻麻。

劉丹與一班《愛.回家》演員感情要好,黎諾懿等人在劉愷威結婚時,更贈送楊冪多款金器。不過據知眾人今年都冇得上劉家拜年。

劉丹局出外拜年

劉丹夫婦為迎接小糯米首個新年,一早布置好家居。一向好客的他,仲約定朋友上門拜年兼睇 BB。可惜,初三( 21日)楊冪返港就感冒,加上近日是流感高峰期,深怕招呼親友容易令病菌上門,惹病小糯米。

「楊冪同劉丹夫婦講明,唔想親友上門拜年,小糯米同佢兩公婆亦唔會出外。劉丹見新年流流,為免個仔難做,惟有兩公婆自己出去拜年。原本諗住可以見小糯米嘅親友都好失望,劉丹惟有笑笑口耍冧囉。」

記者致電劉愷威,他表示因為老婆感冒,為了小糯米及楊冪健康,在港期間亦極少出街:「呢個新年,我都係留喺屋企陪個女玩。太太係有幾聲咳,都自我隔離,唔敢離個女咁近,就算真係忍唔住好想抱吓個女,佢都戴口罩囉。早幾日佢已經離開香港返去開工囡囡明年大個啲先拜年」

周日( 1日),楊冪由香港返回內地出席活動。在機場現身的她有助手攞行李,看來心情唔錯。

上年父親節,劉愷威大晒與女兒合照,這亦是小糯米唯一一張容貌曝光的照片。

楊冪為囡呷醋

小糯米周一( 2日)第一次講說話叫「爸爸」。劉愷威心情自然靚靚,楊冪就扮唔呷醋,話有人對住公仔都係叫爸爸。劉愷威即刻冧番老婆,但留言話明係囡囡叫自己做爸爸。

小糯米黐爹哋

講起小糯米,劉愷威冧爆,更自爆小糯米黐佢多過黐媽咪。「今個新年我真係抱女抱番夠本。小糯米好似鍾意我呢個爹哋多啲,呢個女好奇心好重,聽到有少少聲就周圍望,見冇人理佢,佢又會𠵱𠵱哦哦,成個管家婆咁。」

劉愷威又話想同小糯米追個細佬妹。「我鍾意熱鬧,小朋友有兄弟姊妹,至知道乜嘢叫手足之情,所以過幾年或者再要多一個小朋友,睇緣份我同太太有共識,趁呢幾年賺多啲錢,個女大啲就多啲時間陪佢,因為佢依家已經識認人。」楊冪肯再造人,看來小糯米好快做家姐!

當眾換片

楊冪初三來港時,在機場被網友發現她親自替女兒當眾換尿片。

楊冪不時為女兒扮靚,早前更把她打扮成國寶,勁搞笑。

為了趕回家過年,劉愷威早前趕住為內地劇《千金女賊》埋尾。他飾演黑幫幫主,和內地女星唐嫣及台灣型男楊祐寧合作。

進擊的新抱

楊冪下嫁劉愷威,由籌備婚禮以至懷孕生女,一直做主導。而劉丹為免兒子難做,百般遷就楊冪。

女家霸婚宴

楊冪去年初在峇里搞婚禮,老爺劉丹局做主持。婚宴時,男家只分得半圍,劉丹更封嘴,不可洩露婚禮半句。

劉丹做外賣仔

楊冪原本想在北京生 BB,劉愷威幾番周旋,老婆才留港生女。楊冪生 B前,曾經扭計要食薄餅,劉丹亦只好幫新抱做「外賣仔」。

劉太執補藥

劉丹夫婦輪流侍候楊冪坐月,劉丹有空就打高爾夫球,避免打擾新抱。而劉丹太太更要藥房、街市兩頭走(圖),為新抱執藥補身。同期楊冪父母雖然亦在港,但兩人就四圍 shopping。


全片:
[疑似楊冪被迷姦片 (獨家大頭版)] 楊冪, http://hittshow.blogspot.hk/2015/05/fb-download.html
鍾意就快D Share啦!