掃呢頁CODE去手機

2015年3月6日 星期五

Amy又嚟喇!〈坦蕩蕩〉唱出淫片經歷 [忽然1周 - 1023] Amy,BKD_S,艾美琦,MW,




Amy計劃多多,除出唱片外,亦會出寫真,仲要幫公司手物色幾個新人拍男性寫真,嘩!

媽咪姐

Amy又嚟喇!〈坦蕩蕩〉唱出淫片經歷

𡃁模艾美琦( Amy)去年是非不斷,除咗涉嫌賣淫同經歷過淫片風波,又同 LuLu為爭代言搞到不和,不過最後都俾佢成功騎上位,箝到賭廳大亨







最近媽咪姐仲收到風, Amy今年決定轉型做歌手,仲開始錄歌㖭。今次 Amy嘅歌係以自己入行經歷做題材,歌詞仲會提到淫片事件同被姊妹出賣嘅感受。「我第一次聽到首歌同詞就忍唔住爆喊,真係寫得好中,完全係自己嘅經歷。首歌叫〈坦蕩蕩〉。」咁有幻想空間,一貫 Amy風格!

把聲似栢芝

Amy為咗新唱片,不斷苦練歌喉。媽咪姐聽過,栢芝 feel呀。

錄音期間諗到自己過去嗰段經歷,忍唔住喊起上嚟。噢,夠晒 gimmick!

Amy最近簽咗黃夏蕙嘅經理人(左一),所以好多機會孖住夏蕙 BB出席活動。

鍾意就快D Share啦!