掃呢頁CODE去手機

2015年4月17日 星期五

松田聖子眼紅中森明菜 [忽然1周 - 1029] MW,



永遠的死敵

明菜今年 1月宣告復出,但到目前為止,都係見聲唔見人,但啲碟依然賣得,真係吹脹!

出外埠

松田聖子眼紅中森明菜

華原朋美為出道 20周年積極重生, 54歲嘅松田聖子亦喺今個月嘅 1號迎嚟出道 35周年,不過就傳出佢要跳槽嘅消息喎!同中森明菜鬥足 30年嘅聖子姨,由 09年開始就簽咗俾環球音樂,一心想喺海外發展,可惜咁多年嚟,佢根本就冇 hit歌。反而死對頭中森明菜呢,不單簽埋俾環球音樂,而且舊年 8月推出精選專輯,喺既唔露面又冇宣傳下,竟然賣超過 25萬張!聖子已經非常葡萄,最激心係今年 1月明菜宣告復出後出首張新單曲,都比聖子姨嘅新碟賣得好。唉,明明自己同明菜都屬環球音樂,但公司乜都就晒明菜,令佢又嬲又失望。今期《女性自身》報道,聖子決定今年 6月合約滿咗之後就走人,據聞佢已經開始周圍放聲氣搵窿路啦。

本來聖子姨喺 14年紅白壓軸演出,收視以 47.5%勝過喺美國作傳真表演嘅中森明菜,可惜得番嚟嘅迴響就輸俾明菜,搞到聖子姨條氣 chok住 chok住。

聖子姨(右)同明菜差唔多同期出道,可惜一直以嚟俾明菜騎住,難以發圍,故一直視明菜為心頭刺。估唔到事隔 30年,呢條刺依然頂心頂肺,難怪聖子姨勞氣嘅!

鍾意就快D Share啦!