掃呢頁CODE去手機

2015年4月17日 星期五

49歲河國榮「復出」喇! [忽然1周 - 1029] 河國榮,MW,



小演員麥祖琳同河國榮好 friend,導演 Henry就話上年已經開始搵河國榮傾劇本,好有誠意㗎!

媽咪姐

49歲河國榮「復出」喇!

舊年離開大台嘅河國榮,近日就忙於綵排音樂劇《天堂之後》,套劇周五( 17日)就公演,媽咪姐之前去探班。 49歲河國榮話:「呢次終於唔使做阿 Sir,唔使做管人呀、警察呀,又唔係做傳道啦。個角色有好多層次,唔同之前喺 TVB因為冇時間去研究,好多角色都係單層嘅。」







咦,至於平時跟出跟入嘅河太就唔見喺現場嘅?「太太冇嚟探班,我綵排咗三次佢先知我嘅角色,可能我返到屋企少提啦,不過,佢一定會嚟捧場囉!」

河國榮喺音樂劇裏面,飾演失明父親,同小朋友有好多對手戲,

河國榮都算多瓣數,除咗演音樂劇、灌唱片外,平常日子就會幫老婆搞自家製首飾生意。

鍾意就快D Share啦!