掃呢頁CODE去手機

2015年4月17日 星期五

吳鎮宇交戲孖任達華寸古巨基 [忽然1周 - 1029] 鎮宇,任達華,古巨基,吳鎮宇,MW,



為部戲隔空互寸,俾人話不和,鎮宇同任達華交足戲,影相企到隔幾個身位。其實佢哋講笑,話要預位 key鄭浩南同古巨基落去。

媽咪姐

吳鎮宇交戲孖任達華寸古巨基

唔想成為目標,真係要醒定啲。好似任達華咁,之前有事冇去電影《衝鋒車》宣傳,就俾吳鎮宇話佢掛住旅行。媽咪姐呢晚去咗慶功宴,就聽住佢哋見古巨基唔在場,就埋怨話:「(古巨基)除咗去內地一次,香港宣傳都冇嚟過。」鎮宇仲抽水話:「唔嚟嗰啲先係阿哥。」跟住佢又食住任達華上:「都係你帶頭囉,帶頭唔嚟!」搞到任達華笑住打佢。查實佢兩個加埋都過百歲啦,邊個得閒咪邊個嚟宣傳囉,又唔使吓吓計到咁足嘅,有來有往嘛!







做戲做全套,要唔啱就要做出面。睇佢哋扮晒嘢個樣,真係好好笑。

鎮宇之前寸任達華唔做宣傳,呢日華哥就向佢問罪,鎮宇惟有尷尬咁笑。但睇佢棚牙咁多牙石,就知佢真係忙宣傳,連洗牙都冇時間囉。

之前嘅電影宣傳,任達華同古巨基又真係冇去過,吳鎮宇詐型又係有道理噃!

鍾意就快D Share啦!