掃呢頁CODE去手機

2015年4月19日 星期日

王菀之再下一城 奪最佳女配角獎 菀之,王菀之,



【金像獎】王菀之再下一城 奪最佳女配角獎

2015-04-19 21:23:00



阮經天及鈕承澤負責頒發最佳女配角獎,結果王菀之(Ivana)再下一城,繼奪得最佳新演員獎後,再憑《金雞SSS》奪最佳女配角獎,連中兩元,Ivana得悉獲獎時也掩嘴感驚訝,獲獎時更喊住致謝﹗

Ivana上台時相當激動:「對不起,我真的沒有想...點解我會講國語?」隨後Ivana表示:「Fiona(薛凱琪)﹑鮑姐(鮑起靜)﹑紅姐(惠英紅)多謝你哋,其實多謝大家,我係真心覺得,可以同你哋提名已經好大榮幸,我一直冇諗過新演員可以攞咁有份量獎項,好多謝大家,好多謝君如及鄒凱光,好多謝大家畀溫暖,咁welcome我見識電影世界係咁豐盛咁美麗咁多talent,同埋咁多嘢要學,好多謝大家畀我加入咁colourful世界,帶唔同訊息畀咁多人。」此時Fiona喺台下都為好姊妹獲獎而感動流淚。

而「專業精神獎」由李坤龍奪得,頒獎俾佢嘅徐克同佢合作多次,李坤龍上台話:「多謝大會,同頒呢個獎俾我嘅人,俾我可以上嚟多謝應該多謝嘅人,多謝徐克,施南生老闆娘,爾冬陞,洪金寶,岑建勳,寶珠姐,俾咗好多機會我。」

「最佳女配角」提名名單:

惠英紅《那夜凌晨,我坐上了旺角開往大埔的紅VAN》

王菀之《金雞SSS》

郝蕾《黃金時代》

薛凱琪《閨密》

鮑起靜《暴瘋語》



(資料圖片)



(電視圖片)



(電視圖片)

鍾意就快D Share啦!