掃呢頁CODE去手機

2015年5月6日 星期三

大肚徐若瑄臥床唔偷懶 4個月搽18罐妊娠 徐若瑄,

大肚徐若瑄臥床唔偷懶 4個月搽18罐妊娠



其他影片:>>






大肚徐若瑄臥床唔偷懶 4個月搽18罐妊娠霜

40歲嘅台灣女神徐若瑄(Vivian)𠵱家懷孕4

個月,由於係頭一胎兼高齡產婦,事事當然要小心,佢懷孕3個月開始,由於急性腸胃炎已經開始入院,之後就一直卧床養胎,幾乎頭都冇得洗,Vivian呢胎真係陀得幾辛苦!

不過一向係工作狂嘅佢,日日瞓喺張床都唔係無所事事,除咗煲劇,閒來po自己嘅孕婦餐上fb,仲喺臥床期間寫歌寫書,不過最重要,都係做足保養!見Vivian雖然冇得成日洗頭,個頭亂七八糟,但都要搵個夾夾住影靚靚,昨日佢又拎住個拉提美容儀影相,原來佢由懷孕到𠵱家4個月,已經搽咗18盒妊娠霜!佢話:「早安!女人保養不能省,V哥可沒因為臥床就偷懶,臉部乳液後提拉按摩、面膜天天敷~天天全身擦妊娠霜,回頭算算4個多月已經擦掉18罐!」

4個月18盒,即係一個月就4盒有多,一星期就搽晒一盒,真係誇咗少少喎,有網民就提提佢,其實妊娠霜唔多唔少都有化學成份,咁樣搽法會唔會對BB唔好呢?

鍾意就快D Share啦!