掃呢頁CODE去手機

2015年5月6日 星期三

樹仁狂舞派 貼錢練舞 黎琛怡[FACE - 415 - 大專校園] 黎琛怡,MF,



黎琛怡( Natalie)

就讀新聞系,畢業後 Natalie希望拍攝《鏗鏘集》一類專題式的節目,「可以深入認識了解受訪者。」

U花 U草

樹仁狂舞派 貼錢練舞

上到大學玩 danso,成班同學排舞排通頂,夠晒熱血,不過跳到要貼錢又成兩、三個月冇返屋企食飯,又唔係個個願意。

今年 Natalie瞓身為 danso,時間、心機、金錢樣樣出盡,「玩 danso係要好多錢,惟有靠上年做兼職 sales積蓄頂住先!」

讀緊樹仁大學新傳系 Yr.2嘅黎琛怡( Natalie),有 12級中國舞底子,讀樹仁第一年便入 danso,對 hip hop一竅不通,不過一玩就愛上 danso嘅 team spirit,即使每場演出要倒貼千幾蚊都冇所謂,今年仲索性上埋莊負責同各大學代表開會,就係咁, Natalie忙到幾個月冇返屋企食飯兼通頂都無怨言!

「其實 Yr.1同其他 dancers一齊經歷唔同嘅騷,付出時間心機去練好每一隻舞,自己真係好享受,晚晚三、四點先返屋企,第朝九點又出去返學,比家人鬧當屋企係酒店,但 danso實在多莊務要搞,加上樹仁唔太支持 danso,學校個鏡房又超細,通常排舞都要畀錢 book喺鑽石山嘅排舞室,練完返屋企(薄扶林)好夜,我哋成日都摷晒自己屋企啲衫出嚟左配右搭整服裝,一場騷至少 10幾個 dancers,淨係服裝都要花好多心機!」

曾就讀聖士提反書院的 Natalie不算好動,沒有參與學校的任何校隊,「係上咗大學先愛上 danso嘅文化。」

雖然 Natalie身高只得 158cm,但跳舞仍然好有力量,更是隊中的主力成員。

鍾意就快D Share啦!