掃呢頁CODE去手機

2015年5月6日 星期三

唔通......關心妍步步為營 [FACE - 415] 關心妍,MF,



Jade睇完醫生,就同老公一齊去揀絲帶,佢話嚟緊有好多朋友生日,所以要買啲絲帶準備吓。

全知言

唔通......關心妍步步為營

35歲關心妍( Jade)結婚差唔多 6年,專注歌唱事業嘅佢一直都話生仔嘅事順其自然,不過同梁詠琪份屬好友嘅 Jade,點都會俾 GiGi嘅幸福感染到嘅!

上週二( 28日)全知言喺中環見到 Jade,當日佢戴住口罩,而且鬆衫平底鞋,仲有老公楊長智拖實行樓梯,唔通真係有咗?「嗰日我睇完醫生,楊生嚟接我,佢之前出咗 trip,個幾星期無見咪同佢拍吓拖囉!」 Jade叫大家唔好緊張,佢會努力㗎喇!

當日楊長智落樓梯時,真係拖到 Jade實一實,好難怪全知言以為 Jade有喜㗎嘛!

Jade話個幾星期冇見老公,所以當日就算係一段路仔都要拍吓拖。

Jade揀絲帶,楊長智就喺旁邊耐心等候,真係好老公。

Jade同楊長智雖然已經結咗婚 6年,不過仲經常擺合照上網晒恩愛。

鍾意就快D Share啦!