掃呢頁CODE去手機

2015年5月6日 星期三

洗米嫂提早剖腹 「小米」父子同月同日生 洗米嫂,周焯華,洗米華,陳慧玲,





其他影片:>>






「搶米戰」進行得如火如荼,東宮西宮各自出招,6月預產期嘅洗米嫂為咗要贏終極一仗,決定要以腹中「小米」作武器。

洗米嫂呢輪猛咁上載有關母親節嘅嘢,皆因「小米」就快出世,仲要係同爸爸周焯華同一日生日啊!拿…據知為咗爭取陪老公過今個月尾,31號嘅41歲正日,洗米嫂先斬後奏決定要當日剖腹生B,仲已經成功將醫院產房同醫生個期,由六月中提前兩星期。

咁進取雖然唔多似洗米嫂性格,但冇計啦…千千萬萬對眼都𥄫實「搶米風暴」,如果洗米華生日正日呢啲「大時大節」都唔同老婆過,阿嫂就真係輸晒喇!

「小米」同daddy同日出世仲有度好,就係以後嘅生日可以一齊過,咪當係俾個藉口洗米嫂同洗米華過正日生日囉!一舉兩得,何樂而不為呢?

雖然呢個似係唯一辦法,但洗米華不嬲都鍾意大搞party,同班朋友開心吓,「小米」可唔可以幫到媽咪呢?真係好難講喇!

鍾意就快D Share啦!