掃呢頁CODE去手機

2015年6月5日 星期五

年花百萬法國釀酒 廖碧兒揀男友:佢要識飲酒 [忽然1周 - 1036] 廖碧兒,MW,



雖然品牌已經營運 7年,不過由於酒地面積有限,葡萄酒產量不多,廖碧兒表明暫不打算公開售賣。現時她把酒存放在朋友開設的灣仔 Bo Innovation及中環 Fridge餐廳供客人享用。

娛樂喧

年花百萬法國釀酒 廖碧兒揀男友:佢要識飲酒

古語有云「美酒贈佳人」,現今娛圈就有佳人自釀美酒,佳人係邊個?就係久未在香港露面的廖碧兒。

近年主打外地市場的她,繼早前接拍中西合資電影進軍荷里活後,又將往新加坡拍外國劇,吸金力非常強。廖碧兒為了一償釀酒心願,除讀書進修考牌,更年花百萬營運位於法國波爾多的酒地。

自家品牌「 Bellavizio」(意大利文,意指美麗的誤會)屢次獲獎,廖碧兒成功踏出第一步,但她只為興趣不為賺錢,現時葡萄酒只放在朋友的餐廳供熟客品嚐。酒,令 36歲的廖碧兒重新出發,擇偶對象由識飲咖啡,變成識飲酒喇!







每個品牌的葡萄酒招紙上都有自己的嘜頭,而廖碧兒的 Bellavizio品牌招紙上就印有不同品種形態的蝴蝶,除了做 signature之外,更可以用來區分出產年份。

加拿大長大的廖碧兒 01年參加華姐入行,來港生活前她滴酒不沾。當選冠軍後,有機會出席大小宴會,初嚐紅酒,為釀酒之路鋪下伏線。

日前,廖碧兒接受本刊訪問,暢言她與紅酒的關係:「初試紅酒嗰陣,我只係覺得呢隻好飲,呢隻唔好飲,望下張招紙咁囉!講到真係開始認識紅酒,係 08年去美國拍電影,機緣巧合去到美國 Napa Valley參觀並品嚐當地嘅葡萄酒,慢慢就愛上咗。飲得葡萄酒當然要去法國波爾多朝聖,令我識到我嘅啟蒙老師 Eric Boissenot。」

親手摘葡萄

廖碧兒一手一腳打造自己的品牌,每年葡萄收成時她都盡可能親力親為,由採摘、揀選至壓榨葡萄都落手落腳,她亦十分享受每個過程。

法國釀酒師收為徒

Eric Boissenot是波爾多著名的釀酒師,為全球 200多家酒莊擔任釀酒顧問,當中包括世界著名四大酒莊( Chateau Lafite、 Chateau Latour等),二人的師徒關係始於一場緣份。廖碧兒表示:「當時我一個人去佢嘅葡萄園參觀影相,佢( Eric Boissenot)見到一個亞洲女仔喺度影相,就過嚟問我做咩,仲同我研究相機,睇吓我啲相。佢知道我對葡萄酒有興趣,大家就開始交流,依家仲免費幫我打理我嘅酒地。」

愛酒之人都渴望擁有自己的酒莊,廖碧兒也不例外。不過一個好的酒莊價值不菲,打理功夫也要花不少心力,對於現在仍堅持演藝工作的她有一定的難度。她現時選擇在酒地釀酒,種植自己的葡萄,並由恩師打理。廖碧兒直言:「我嘅酒地喺酒莊內佔地好小,雖然有人幫手打理,不過釀酒呢方面我都盡可能親力親為,每年都飛返去 3、 4次,睇吓啲葡萄、天氣、地嘅狀態,收成嗰陣仲會親手採摘。除咗心力,每年都要投資七位數字,不過當製成品出嚟嗰陣真係好開心,乜都抵晒!」

廖碧兒曾於英屬哥倫比亞大學經濟系讀至 year 3,當年為選華姐停學,想不到這興趣令她再讀書,數年間她已考獲四級調酒師資格。不過她說要澄清:「其實四級並唔係指調酒師的級數,紅酒調酒師係決定一枝酒用邊幾種葡萄混合釀酒,四級就係指品酒資格,但係兩方面互有關係。」

親身試味

紅酒入桶後等待發酵,但每過一段時間調酒師都要開桶試味。擁有調酒師資格的廖碧兒亦親身試味。

葡萄酒出產後作品質測試,同時擁有品酒師牌的廖碧兒亦為白酒作氣味及味道測試。

屢次獲獎

2013年廖碧兒的品牌獲 Decanter國際葡萄酒大賽頒發最值得推介獎項。

2012年開始 Bellavizio獲得國際認可,連續 3年獲得 Decanter亞洲葡萄酒大賽銅獎。

美麗的誤會

Bellavizio出產自葡萄酒之鄉,波爾多的 Left bank,毗鄰著名四大酒莊。

廖碧兒 08年開始在美國納帕谷及法國波爾多釀造葡萄酒, 09年出產第一枝製成品,品牌取名為 Bellavizio,意大利文意思是「美麗的誤會」,近年廖碧兒將釀酒重心放在波爾多,美國納帕谷已暫停生產。

美國出產的白酒全部由 Chardonnay釀製;波爾多出產分為 Bordeaux Rouge(紅酒)及 Bordeaux Blanc(白酒),主要由 Merlot及 Cabernet Franc混合釀製,白酒則由 Sauvignon blanc及 Sémillon混合而成。

Kate Moss係酒友

電影殺青廖碧兒即回港小休,不過幾日後又要飛往新加坡,準備開拍全英文劇集。要同時兼顧事業及興趣,廖碧兒大呻:「真係冇時間!」

廖碧兒的出品屢獲國際認可,自家品牌成功打造成優質的象徵,就連劉嘉玲、溫拿、李克勤等都曾品嚐過她的酒。廖碧兒更自爆與世界級名模 Kate Moss是多年好友:「我未開始釀酒已經識佢,係由朋友介紹。佢不嬲都對葡萄酒好有研究,知道我釀酒就叫我俾幾枝佢試,佢好鍾意我嘅出品。每次有製成品我都會擺低幾箱喺相熟餐廳,等佢嚟香港嗰陣攞走。」

佳釀贏得口碑,不過廖碧兒表示未有正式零售的意圖:「雖然之前拎過幾枝出嚟做慈善拍賣,但我塊地面積唔大,每年出產量唔多,實際到我手嘅都係得幾千枝。自己飲同送俾朋友已經冇咗一半,拎嚟賣真係唔夠。雖然唔會做零售,但我有供應俾朋友嘅餐廳,如果想試下嘅朋友可以去試。」

星級 fans

Bellavizio出品絕對算得上精品,就連識飲識食嘅劉嘉玲同溫拿都試過,國際名模 Kate Moss每次來港都與廖碧兒摸酒杯底呢!

唔拍散拖想結婚

演藝事業打入國際,釀酒興趣又獲好評,但感情方面仍未有着落,廖碧兒擔心嗎?她說:「都想搵番個伴㗎!(男友要識飲酒?)唔會唔飲,大家有共同話題。我唔要拍散拖,啱就結婚,我都鍾意小朋友。不過依家啲時間真係唔夠用,要拍劇仲要抽時間去照顧酒地,冇時間留意身邊人。加上我俾人感覺強勢,真係唔易搵,睇緣份」女強人都需要有人呵護,年屆適婚年齡的廖碧兒,感情路上真的要加把勁。

打入荷里活

近年廖碧兒打入國際市場,早前她到大馬拍攝荷里活電影《蒸發太平洋》,戲中更與男主角「超人」 Brandon Routh有不少對手戲。

名人買酒莊

趙薇

2011年底,趙薇與老公黃有龍豪擲約 4,200萬港元收購法國波爾多 Chateau Monlot葡萄酒酒莊,酒莊佔地 7公頃。去年趙薇曾帶老友謝霆鋒於酒莊拍攝《十二道鋒味》。

姚明

中國籃球明星姚明,退役後轉型投資世界各地豪宅、酒店及酒莊項目。 2011年他於美國納帕谷收購酒莊,成立姚氏家族葡萄酒業公司,主打中產市場。

鍾意就快D Share啦!