掃呢頁CODE去手機

2015年6月5日 星期五

Cap圖龍虎榜 [忽然1周 - 1036] MW,



靚抽王

Cap圖龍虎榜

平日一打開 facebook同 WhatsApp,可謂 cap圖滿天飛, cap圖已經成為我哋生活嘅一部分。今期至新至 hit嘅 cap圖係乜?睇 Cap圖龍虎榜!

男女神成婚,網民擔心

男神黃曉明同女神 Angelababy終於喺早幾日成婚,網民們對呢對金童玉女愛護有加,除咗恭喜佢哋新婚快樂,仲有好多朋友都希望佢哋連生貴子。不過就有愛偶像嘅網民擔心,佢哋兩人生出嚟嘅子女恐怕同佢哋唔多似樣……計我話,啲網民擔心都多餘,樣貌有分先天後天,先天生成係咁,無得控制;後天改造,就多變化好多,如果生出嚟真係唔滿意,點解一定要袋住先啫?我哋可以後天改造㗎嘛!到時生一仔一女,女嘅改到似媽媽,仔嘅改到似爸爸,何樂而不為?

聽日一定會好天嘅!

近日天氣一時陽光普照,一時就大雨連連,久違咗嘅黑雨終於出現。不過係喺辦公時間,即係話市民仍然要留喺安全地方,即係留喺公司度繼續辦公……網民們意興闌珊,惟有改圖抒情,先有力場代表李生出嚟嘲笑打工仔,再有政府宣傳片同大家講:「聽日一定會好天嘅!」

至於點解聽日一定會好天?原來係因為聽日一定要返工,噢賣佛經割。

識做廣告嘅一定係咁做

朱古力品牌借住城中藝人同政客嘅金句做廣告,命名為「肚餓語錄」。當中陳豪做古代皇帝台詞「同朕 check吓」,同唐唐、董伯、 tree根等人嘅名句都有入圍。有網民喺網上整咗個網頁響應呢個金句活動,好多香港本土出產嘅名言金句都出現喺臉書,例如係黎明嘅「唔會空肚食早餐」。呢個廣告認為,點解啲藝人同政客講多錯多,全因肚餓。嗯……咁肚餓都唔一定要食朱古力啫!

鍾意就快D Share啦!