掃呢頁CODE去手機

2015年6月3日 星期三

我愛發哥 第12集:向Heidi自揭有豬腩肉 - 發哥,李靜儀,Heidi,我愛發哥,周潤發,



發哥自揭有豬腩肉,真係信不信由你。想睇發哥親身解構佢自己嘅豬腩肉,咁就要即刻Download《東網巨星》App睇《我愛發哥》

next 1/1 pre

Heidi話之前試過喺街度撞到發哥,仲好後悔冇同發哥影相添。

next 1/1 pre

然後發哥就話,有香港身份證都可以同佢影相,大家記住喇。

next 1/1 pre

跟住Heidi就問發哥驚唔驚行得山多會腳粗。

next 1/1 pre

然後發哥竟然話驚自己個腳瓜瘦過頭。

next 1/1 pre

仲諗到個絕世練腳瓜大法。

next 1/1 pre

仲諗到個絕世練腳瓜大法。

next 1/1 pre

發哥更相信只要有恒心,鐵棒定能磨成針。

next 1/1 pre

發哥話要練到腳瓜「鏗鏗聲」,唔係嘛?!

next 1/1 pre

Heidi想發哥晒朱古力肌。

next 1/1 pre

但發哥就話自己有豬腩肉。

next 1/1 pre

發哥仲謙稱話自己唔夠SG咁見得人。

next 1/1 pre

發哥紅足40年,真係犀利!

next 1/1 pre

第十二集《我愛發哥》已在《東網巨星》App推出,女子組合Super Girls成員Heidi(李靜儀)搞笑問男神周潤發會否驚行山行到腳粗,又叫他晒腹肌,發哥即自嘲腳瓜唔夠硬兼一肚豬腩肉,仍要努力操弗!

Heidi:我鍾意發哥和藹可親,有一次行街撞到佢,我望住佢,佢笑住望番我,冇刻意遮住自己,好光明正大咁行街,見到途人搵佢影相都一一應承,好後悔當時冇搵佢影,下次見到一定要捉住佢合照!

發哥:你真係客氣,大家都係自己人,都係香港人,有身份證同我都影得相㗎!驚咩?我又唔會食咗你!真係!

Heidi:你成日行山驚唔驚行到腳粗,會唔會做番拉筋運動?

發哥:我就係嫌我腳瓜啷瘦過頭,冇咩力呀!我打一下揈十幾嘢,我要整到好實,所以日日都要行,同埋行好多樓梯,咁先整到佢實呀!你等我,唔係好耐,一年半載應該得,依家打落去,揈少咗,九次度如果我第日打落去「鏗鏗聲」,我就會識喺山度飛!

Heidi:行山咁熱,發哥你有冇試過熱到除衫騷你嗰排有型「朱古力」呢?

發哥:嚇死人咩!我仲有個腩㗎!我個豬腩仔都唔細㗎!你未見過咋,所以我成日着黑色,啱㗎!點解呢?一係吸熱,吸熱後出多啲汗,第二黑可以遮三醜,我呢啲上面塌晒,好似洗衫板咁,下面就豬腩肉,邊見得人呀!好似你咩?Super Girl!

Heidi高呼:我哋係自己人呀!

聽到發哥高呼「Super Girl」,Heidi即難以置信,興奮地說:「發哥講咗Super Girls呀!好開心呀!佢話我哋係自己人呀!同埋佢最尾答完我啲問題之後,佢就話Super Girls!所以發哥知道有Super Girls,佢識得我哋,由依家開始,佢會知道有Super Girls嘅存在好開心呀!」

向發哥致敬:紅足40年

雖然發哥已經60歲,但其作品在中港依然受落,目前中國電影票房華語片前五強中,發哥分別以收10.48億人仔的《大鬧天宮》排第4及收9.82億人仔的《賭城風雲2》排第5,紅足40年,真係得人驚!

請緊記以下步驟:

1.打開《東網巨星》App首頁,點擊置頂欄目「視娛樂」。

2.於「東網電視」頁面選《我愛發哥》,已推出的《我愛發哥》將會全數顯示在頁面中。

《東網巨星》下載

iPhone版本

http://on.cc/enterapp/ios

Android版本

http://on.cc/enterapp/an

鍾意就快D Share啦!