掃呢頁CODE去手機

2015年6月19日 星期五

李彩華焗汗 shopping法 [忽然1周 - 1038] 李彩華,MW,



呢日 30幾度,個個着背心,李彩華竟然包到實一實!

媽咪姐

李彩華焗汗 shopping法

31歲嘅李彩華 Rain,近年喺內地搵埋唔少,劇接劇就唔在講啦,仲不時豪晒「咪咪」搵人仔!媽咪姐平時見佢咁鬼瘦,但經過「努力」,又真係可以變到「波濤洶湧」,媽咪姐唔俾個叻佢都唔得呢!







不過,平日嘅 Rain當然會收埋一對「咪咪」啦。呢日下晝三十幾度,媽咪姐都背心上陣嘅時候,佢竟然包到自己實一實,長褲、牛仔褸外套,仲要笠埋頂帽,見到都流汗呀!咁講啦,財多身子係弱啲嘅。

平日 Hermès不離手嘅 Rain,呢日用個扮 Hermès嘅玩味袋,掃咗一袋化妝品啫,算少喇!

為搵食,就可谷盡變 C cup,呢啲咪叫敬業囉!

人紅起上嚟真係唔講得笑,李彩華前排仲上埋內地版《 Running Man》,同場仲有人妻 Angelababy。

鍾意就快D Share啦!