掃呢頁CODE去手機

2015年6月19日 星期五

鍾國斌:投票大是大非無可能為1人行開





其他影片:>>






政改表決前,經民聯、民建聯在內的30多名建制派議員大舉離場,最終只剩下自由黨5人、工業界林大輝、會計界陳健波和工聯會陳婉嫻有投票支持政改。雖然離場的建制派議員稱是為等候遲到的劉皇發,但自由黨的方剛及田北俊直言事前完全無收過通知,強調覺得留下來的決定正確。方剛強調自由黨沒有做錯。

自由黨主席鍾國斌指,為政改投票是大是大非的時刻,大家都關注投票結果,「如果建制派嘅解釋係話等發叔,我們當然希望等埋發叔一齊,但亦無可能係為咗一個議員而去行開咗」。

鍾國斌表示:「我覺得我哋應該有責任去投票囉,我坐嗰個位係無聽過任何嘢。係忽然間林健鋒行嚟行去,我都唔知發生咩事。只不過忽然去到四分四十幾秒,成班人行出去,我哋係無理會過發生咩事。仲有十秒時間當然係準備投票啦。」

至於責任是否在林健鋒身上,鍾國斌指,這讓大眾判斷。他又指,結果令人意外,甚至比忽然之間政改通過更意外。他不覺得建制派不視自由黨為建制派,又指不單自由黨,陳婉嫻和陳健波和林大輝也沒有離場。

鍾意就快D Share啦!