掃呢頁CODE去手機

2015年6月19日 星期五

湯寶如揀衫的重要性 [忽然1周 - 1038] 湯寶如,MW,



咪講笑,湯記真係索過,佢 03年幫《忽周》影咗輯水着相,要乜有乜㗎!

媽咪姐

湯寶如揀衫的重要性

近排身為「寶麗金七小花」嘅湯寶如又多咗見報!不過呢朵花畢竟 43歲又生埋仔,圓晒囉!連華哥任達華都話佢「豐滿咗!」







查實呢,做咗人母係難減啲,之但係媽咪姐細心研究過,湯記最出事嘅,係着錯衫呀!吓吓暴露晒自己啲缺點嘅。不如使少少錢,搵人執執佢

背心呢啲,真係好蝦人着。稍一不慎就肥臂現形囉!不如,搵 Nel Nel執執你個 look啦。

豹紋大媽

可能返得大陸搵食多,湯記啲 fashion sense好貼「國情」,呢條裙着到佢似有喜。

嗱,呢條白色 one piece簡簡單單咪幾好,只係湯記拍埋減咗肥嘅慧嫻度,都係有啲大隻!仲凸咗小腩。

早前湯記難得入大台做節目,但都包到冚,佢仲好開心話任達華讚佢「好輕」。咦,華哥唔係同記者講佢豐滿咗咩?

鍾意就快D Share啦!