掃呢頁CODE去手機

2015年6月19日 星期五

餐廳直擊 阿媽哦女婿唔黐家 朱茵出言維護阿 Paul [忽然1周 - 1038] Paul,阿 Paul,朱茵,黃貫中,MW,



與母傾談不久,朱茵開始面有不悅之色。

娛樂喧

餐廳直擊 阿媽哦女婿唔黐家 朱茵出言維護阿 Paul

黃貫中( Paul)一向我行我素,但為了頭家,他亦積極改變自己。去年 12月,沒工作半年的他要網上賣畫賺錢,之後最終簽了內地新經理人,惟一直未有實際工作。至近日阿 Paul才開始有錄音出碟的工作,經常埋首錄音室,湊女重任則落在朱茵身上。

上周四( 11日)有讀者報料,朱茵偕母親及兩歲半的女兒黃鶯到黃埔吃午飯,其間朱母疑因女婿終日不在家而有微言,向朱茵哦了幾句,而向來甚孝順的朱茵出言維護愛郎說:「唔好再話佢」

手掌、手背都係肉,今勻真係難為了她。

外傭侍母

上周四( 11日)下午,朱茵細心拖住兩歲半女兒黃鶯,與媽咪到黃埔午飯。因為朱母年邁行動不便,朱茵另請多一名女傭照顧她,十分孝順。

唔啱嘴形

甫進餐廳坐下不久,朱茵與母便開始不咬弦,講起阿 Paul,其母亦指手畫腳。

食飯各顧各

之後朱茵只照顧女兒,與母親全程鮮有再傾偈,但黃鶯好乖,笑笑口自己食麵,十分可愛。

照顧外母

13日(上周六)下午,阿 Paul放下錄音工作,獨自車外母外出,然後再送她返回九龍城寓所(右圖),做好女婿本份。

早前葉世榮有意拉攏阿 Paul及黃家強重組 Beyond,於年尾舉行紀念黃家駒演唱會。但由於阿 Paul與家強多年來不和,二人堅決拒絕重組,搞到世榮夾在中間甚無奈,更令人以為世榮借故友之名搵錢,引起軒然大波。

早前本刊曾拍下阿 Paul一家三口到九龍城公園玩樂的溫馨場面。

Honey我撐你!(設計對白)

夫婦同簽新經理人

阿 Paul熱愛夾 band,雖然與黃家強不和搞到 Beyond拆夥,但他卻另組樂隊,從冇放棄過樂壇。

「爆粗 band友」阿 Paul有性格係人都知,去年尾他與朱茵嫌經理人 Ada接唔到 job,於是飛起對方,不久即成功另覓內地經理人公司「凱藝國際」,為二人接商演和登台騷。不過這半年以來,朱茵做遊戲代言人,成功賺了百五萬人仔,阿 Paul仍未有實際工作,只顧自己繼續玩音樂,日夜顛倒留在 band房寫歌及畫畫。已四年冇出碟的他,近日忙於埋首錄歌。

Paul對演出有要求

一知情人透露:「阿 Paul係簽咗新公司,但佢有自己要求,登台、商演唔係唔想做,只係堅持要唱 live。如果有啲場佢知啲音響差,會影響自己表演質素,寧願唔做。你知大陸啲場差起嚟真係可以好差。佢成日話錢買唔到快樂,如果個騷做得好,呢啲就叫快樂。加上自從佢細佬(黃貫其)幾年前喺大陸啲爛場登台俾醉酒佬扑濕個頭,阿 Paul都唔敢唱呢啲場,始終有家庭,佢話寧願搵少啲都要有尊嚴喎!」

不過太有性格,屋企人又未必接受。上周四( 11日)下午,有讀者發現朱茵偕母親、囡囡黃鶯及兩傭人到黃埔一茶餐廳午飯。起初朱茵心情好好,與媽咪有講有笑,又同囡囡玩到咔咔聲,母愛氾濫。但不久,朱母突然埋怨起女婿:「幾晚冇見過佢喇,錄乜嘢要錄成晚?咁個女咪見唔到囉?」似乎正談論女婿阿 Paul。其時向來孝順的朱茵,亦維護丈夫:「點解又講佢啫!可唔可以唔好再話佢佢做嘢都好辛苦嘅!」之後朱茵一直板着臉,其餘時間就只照顧囡囡飲食。朱母則不時玩手機,甚少再開聲。

近日埋首錄音的黃貫中,在微博透露錄到天昏地暗,隊友相繼收工,他卻仍獨守 band房寫歌唔返屋企,難怪令外母有微言。

朱茵復出有價有市

走性格路線的阿 Paul,吸金能力從來都遠遜於朱茵。自囡囡「叉燒包」出世後,朱茵亦復出𢱑銀,單計一年內,她已輕輕鬆鬆賺了 200多萬。

朱茵賺幾多?

Paul賺幾多?

孝順車外母出街

知情人續說:「可能 auntie緊張個女同個孫,佢見阿 Paul成日唔黐家,阿茵又要做嘢,又要湊女,驚個女辛苦,又驚阿 Paul喺出面辣着火頭。老人家唔識咩叫夾 band,以為玩玩吓唔認真。但阿茵識阿 Paul第一日已經知音樂係佢生命,阿茵成日話好感恩阿 Paul做咗老竇後,已經顧家咗好多,睇到呢個男人已經為佢兩母女慢慢改變緊。」

事隔兩日( 13日)下午,記者便發現阿 Paul揸住老婆的座駕接載囡囡及外母外出,朱茵有事未有同行。相信朱母亦親身感受到阿 Paul亦有顧家及孝順的時候。

鍾意就快D Share啦!