掃呢頁CODE去手機

2015年7月12日 星期日

曾志偉父女檔衰論盡 慢速前進撻餐死 志偉,曾志偉,





其他影片:>>






極速前進第二季第一集,估唔到楊千嬅已經爆seed鬧丁子高喇,咁曾志偉呢邊同曾寶儀呢對父女兵,仲有阿Gem同張芸京又點先?

曾寶儀今次就講明好有信心,不過,原來佢嘅意思唔係一定win,而係……個Look囉!

兩父女一身迷彩Look,遊戲一開始就要同羊咩咩玩喇,唔係唔係,應該係俾佢哋玩至真。俾堆羊玩咗一大輪,曾志偉同曾寶儀都放棄喇,要轉game呀。

估唔到,寶儀除左玩Game要諗計,仲要睇住個百厭老豆呀。不過,呢個老豆有時又幾好嫁,去到潛水搵鎖匙果陣,曾志偉就親身上陣,但係寶儀都錫住老豆,寧願棄權罰時間呀。

至於阿Gem同張芸京呢一Pair呢,俾起曾志偉嘅父女兵就後生好多,同時,亦都係論盡好多。足足玩咗47次之後宣佈放棄,好彩後尾潛水,由阿Gem出手,攞返個尾彩咋。
鍾意就快D Share啦!