掃呢頁CODE去手機

2015年7月22日 星期三

胡定欣陪嫁 杏兒請未婚夫舊愛做姊妹 杏兒,胡定欣,定欣,胡杏兒,





其他影片:>>






胡杏兒選擇去英國行婚禮,嫁俾有「港姐殺手」之稱嘅Philip Lee(Phil)。至於會否在港補擺婚宴,胡杏兒和Phil暫時未有定案。

「胡說八道會」幾個未嫁得出嘅姊妹就會陪杏兒出嫁,包括胡定欣、黃智雯和姚子羚等等。而曾經同Phil有過一段情嘅李施嬅(原名:李詩韻),胡杏兒已經預埋對方做姊妹,非常大方。

星級兄弟姊妹團齊晒腳,而嚟自單親家庭嘅胡杏兒,家人對佢嘅婚禮亦未有太多要求,反而新娘子想喺最輕鬆嘅氣氛下行禮,暫時只宴請少數至愛親朋赴英國觀禮,至於會否在港補擺婚宴,胡杏兒和Phil暫時未有定案。

其實藝人出埠結婚已成為指定動作,好似今年1月,周杰倫與拍拖四年嘅混血女友昆凌選擇喺英國結婚,先喺教堂行禮,再到有三百年歷史嘅霍華德城堡(Castle Howard)舉行婚宴,整個婚禮豪花五百萬港元。

而吳雨霏與拍拖多年的男友洪立熙剛在二人訂情的意大利舉行婚禮,並包起酒莊連續慶祝三日,過百萬埋單。相信杏兒呢次嘅英國婚禮都唔會慳得去邊架喇!
鍾意就快D Share啦!