掃呢頁CODE去手機

2015年8月9日 星期日

Anjay自爆扮聲整蠱老闆 Kabby勾引狄易達:好尷尬 狄易達,許雅婷,Kabby,



Anjay自爆扮聲整蠱老闆 Kabby勾引狄易達:好尷尬

2015-08-09 19:20:00



Anjaylia同少女標本為港台宣傳聲畫廣播劇《光影5號》。(攝影:陳慧安)

少女標本與陳嘉寶(Anjaylia)今日喺中環碼頭宣傳聲畫廣播劇《光影5號》,Anjaylia表示:「平時都有客戶會請我唱歌,不過我冇乜信心,今次可以用聲音講故事。」佢自爆曾扮聲整蠱朋友及老闆,亦有家人曾險遭騙財。

少女標本三位成員分別聲演來自金星嘅火星人、銀河女神及電腦,許雅婷(Kabby)嘅角色會與狄易達調情,佢話:「錄影時好尷尬,都唔敢望佢。」係咪擔心狄易達女友吳亞馨呷醋?Kabby話:「咁又冇諗過,但係真係好尷尬。」袁紫僑(CoCo)就笑言:「我哋三個角色都唔係人,錄音時最難係講說話節奏好慢。」



Anjaylia冇信心唱歌,但對講故事就有自信。



Kabby(左)話同狄易達好尷尬。

鍾意就快D Share啦!