掃呢頁CODE去手機

2015年8月9日 星期日

陳爽讚爆陳智燊抱B熟手 係典型好爸爸 陳爽,陳智燊,



【宋熙年等做新娘】陳爽讚爆陳智燊抱B熟手 係典型好爸爸

2015-08-09 17:05:00



陳爽讚Jason會係好爸爸,替好友宋熙年開心。

準新娘宋熙年(Sarah)今日30歲生日,噚日未來老公陳智燊(Jason)漏夜喺instagram公佈721喺悉尼成功求婚呢個喜訊!原來Sarah已經返咗嚟香港,噚晚仲搞咗個Ladies Night驚喜派對,約埋成班好姊妹面對面宣佈呢個好消息。

今日胡蓓蔚、張曦雯等輪流喺網上貼相兼送祝福,陳爽接受電話訪問時話﹕「我哋都唔知咩事,剩係以為同Sarah慶祝30大壽,我同朱璇仲私下講笑話『唔知Jason陣間會唔會求婚呢?』現場高Ling(高海寧)又問Sarah『Jason幾時買戒指?』大家估估吓之際,點知Sarah就公佈咗呢個好消息,我哋梗係開心」

Jason被喻為娛圈新一代筍盤,陳爽都忍唔住讚幾句,佢笑話﹕「Sarah喺約埋幾班friend一齊慶祝,全班都係女仔,但Jason好gentleman,最尾出現幫大家埋咗張單,陳生真係好識做!」有冇催佢哋快啲生BB?陳爽話﹕「呢個佢哋自己有計劃,但Jason對小朋友好得,有次朋友結婚我哋抱埋BB,我同老公都搞唔掂,但Jason抱上手BB好快就瞓著,現場幾個媽咪都讚佢典型好爸爸。」



陳爽(左二)話以為只係普通生日會,點知宋熙年公佈結婚喜訊。(陳爽微博圖片)



Jason喺悉尼向女友宋熙年求婚成功。(宋熙年Instagram圖片)



鍾意就快D Share啦!