掃呢頁CODE去手機

2015年8月5日 星期三

全程活潑跳跳紥  江希文囡囡肥嘟嘟 好可愛 江希文,





其他影片:>>






同資深大律師胡漢清分手之後嘅江希文,今日下午4點左右,就着住短裙同踢拖、素顏兼背心嘅casual look,一個人去到上環一間藥材舖,雖然當時成間鋪都坐滿人,但就唔係好多人認得佢,江希文同店員傾咗幾句之後,另一個店員就拎咗一大樽專用來煲湯嘅南北杏出嚟,最後佢就買咗一大包南北杏走。

過咗一陣就見佢拖住囡囡Natalie落樓,相信係囡囡啱啱上完playgroup。大約兩歲嘅Natalie拖住媽媽,去到附近嘅家品店,Natalie全程跳跳紥,肥嘟嘟好可愛,佢哋就上咗二樓專賣廚房用品嘅地方,其間Natalie就好奇咁周圍望,不過可能啱啱放學,所以行咗一陣就好似有啲攰,江希見到囡囡咁,都即刻抱囡囡落樓,之後佢哋就揸車走人。

(採訪、攝影:楊浩賢、畢紹基) 江希文就著住短裙同踢拖、素顏兼背心嘅casual look。 江希文買咗一大包南北杏。
,Natalie全程跳跳紥,肥嘟嘟好可愛。 不過可能啱啱放學,所以行咗一陣就好似有啲攰。
鍾意就快D Share啦!