掃呢頁CODE去手機

2015年8月14日 星期五

美心妹妹影內衣照 母親上《東張》:我哋都承認咗好後悔 美心妹妹,底衫褲,內衣,楊鎧凝,





其他影片:>>






7歲嘅「美心妹妹」楊鎧凝(Celine)早前推出寫真集《童萌時光》,由於部份相片被斥意識不良,出版社即將之下架,事件交由重案組調查。負責為寫真集操刀之攝影師、兼出版該相集的Popcorn Publishing Ltd.負責人Ronald Lam到警署助查,並表示:「我承認對美心妹妹同家人都備受好大壓力同攻擊,我都深感抱歉,尤其對Celine妹妹。」他又稱:「現階段唔應該講責任問題,應該要關注番唔好俾小妹妹繼續受傷害。」至於美心妹妹父母以監護人名義發聲明,指出版社未經他們同意下將部份問題相片放入書中,楊母又表示感到自責。

事件發生至今將近一個月,不過美心妹妹其實早於上月23日已復工拍廣告,本來會出席動漫電玩節宣傳活動,未知是否外間輿論壓力,最後美心妹妹缺席。不過,綜觀近日美心妹妹同媽媽最近開始密集更新ig同fb,似是為正式復工試水溫。

風波似是暫息,美心妹妹媽媽——即楊太,終於打破沉默,今晚現身大台《東張西望》接受詳盡訪問,表示要澄清外間對她的誤會,包括借女兒作搖錢樹等等。

楊太先就女兒出寫真一事澄清,表示早於去年8月,女兒已經影過一本台灣高雄的旅遊書,今次相集是第二本,本來亦是計劃出旅遊書,惟因為找不到贊助商合作,故改為拍攝旅遊隨影。楊太表示,拍攝期間全程陪著女兒,不少更是連環快拍,「瞓醒覺嘅連環快拍,拍嗰陣仲有兩位女士在場,係覺得冇問題,揀相嘅時候我冇參與到。」

楊太續道:「我作為媽媽,我覺得自己係疏忽嘅,冇爭取到去揀相,因為其實之前同呢個出版社及攝影師都合作過幾次,一直都冇揀相,好信任佢哋。呢方面係我哋嘅過失,同埋我哋都承認咗我哋係好後悔。」

傳聞有指有人收取某服飾品牌10萬元酬勞,讓美心妹妹穿上該品牌內衣拍寫真。對此楊太表示:「其實真係冇咁嘅事,我哋冇同嗰間機構合作、收咗錢……全部都係炒作。你話10萬蚊,係完全炒作。7月30號,嗰個品牌都喺英文報章落廣告,澄清呢件唔係事實。」

電視截圖 電視截圖 楊媽媽激動流淚 電視截圖
楊媽媽提及之高雄旅遊書 上月底已復工拍廣告
鍾意就快D Share啦!