掃呢頁CODE去手機

2015年8月26日 星期三

噴射滑浪板 Onean Carver 生活+趣聞,



今個夏天你有冇wake過未?有冇滑過浪?

不論你玩咗未,今次介紹嘅噴射滑浪板你一定要玩,事關有咗佢之後滑浪板就會噴水推進,就算波平如鏡嘅水面上都可以玩到高潮迭起,真係諗起都濕濕地!

西班牙本身係滑浪勝地,南部安達魯西亞區內嘅海灘更加係世界滑浪高手雲集嘅地方,所以西班牙電動滑浪板大廠Aquila Boards,旗下嘅Onean喺2013年已經開始生產同類產品。Onean電動滑浪板配備咗電池同水泵,啟動時就會利用氣流喺水底製造衝力推動前進,原理就似早年興起嘅Water Hoverboard差唔多。不過Onean嘅板就作出改良,手持遙控器就可以控制滑浪板速度,而且容易上手,另一賣點就係摩打運作時接近係冇聲,如果裝上GoPro拍片就唔使擔心錄埋摩打嘅噪音。

Onean最近發表Carver同Manta呱兩款新板,當中較為吸引嘅當然係速度型嘅Carver,傳統滑浪板配上4400W摩打,叉滿一次電可以全速滑行20分鐘,但最高速度仍然測試中,適合追求速度感嘅高手。至於Manta就屬於穩定性較強嘅入門板,最高時速會限制喺8km內,電力夠你玩足2個鐘,等你可以慢慢練。

不過想型係要付出代價,Carver同Manta分別賣3450同3650歐元,目前已經接受網上預訂。我就覺得Onean幾正,唔使租艇又冇繩拖住,去到人少少嘅河流或者湖面都玩得,玩得勁free,不過亦相信有人會噓︰「X,咁玩冇意義囉。」、「話滑浪就係想挑戰大浪。」。

官網

http://www.onean.com/



鍾意就快D Share啦!