掃呢頁CODE去手機

2015年9月5日 星期六

黐富太林夏薇 有仔胡定欣搏釣金龜 林夏薇,胡定欣,定欣,





其他影片:>>






「名成」、「利就」、「嫁個有錢人」,做女藝人都不外乎係想咁,不過估唔到有個唱片監製男友,胡定欣都照樣釣金龜,仲出盡奇招。

眼見「胡說八道會」個個好姊妹都有晒好對象,金毛男友只得一層自住樓揸手,胡定欣梗係覺得唔掂檔。

笑容?露齒、唔露齒,都係咁靚。有錢人多?除咗富豪,識最多有錢人,應該就係富豪身邊嘅闊太喇!

胡定欣就俾身邊人爆料,話佢自從拍咗《公公出宮》,就同早排嫁入豪門嘅林夏薇好熟,就連劇集煞科宴,都要夾定dress code兼嘴對嘴;原來胡定欣見到林夏薇唔係拎住Hermes,就係揸住架波子開工,富貴到咁,即時黐埋去吹水,扮到好夾咁,佢仲喺Instagram打大大段文,賀林夏薇生日之餘,仲話錫晒對方添!

而對住同劇嘅「處女黨黨員」王君馨同老公繼續效力大台嘅陳自瑤,胡定欣當然保持住嗰個cool到爆嘅樣
鍾意就快D Share啦!