掃呢頁CODE去手機

2015年9月5日 星期六

龐卓欣認口直心快 做自己最舒服 龐卓欣,



龐卓欣做事口直心快,唔鍾意轉彎抹角。

next 1/1 pre

龐卓欣覺得做自己最舒服。

next 1/1 pre

龐卓欣公開認愛,係想畀安全感男朋友。

next 1/1 pre

龐卓欣話想作多方面發展。

next 1/1 pre

龐卓欣同男友愛得高調。

next 1/1 pre

龐卓欣音樂系畢業,以G.E.M.為目標。

next 1/1 pre

「寸嘴Ada」龐卓欣從參選以來一直與麥明詩(Louisa)鬥得難分難解,最終卻輸給對方而屈居亞軍,雖然Ada認為Louisa的確實至名歸,但自言亦有較對方優勝的地方,便是參選期間抱輕鬆心情,而Louisa則不停思考。Ada從容面對得失,她笑謂:「好開心唔使選華姐,可以放肆咁食嘢!其實人愈大好難搵到真心朋友,好慶幸今次12個女仔都係一班會戥你開心嘅朋友,我冇諗過有呢種緣分!」

畀安全感男友

而被喻為寸嘴的她,不諱言自己只是口直心快,不喜歡轉彎抹角,認為做自己最舒服,更不介意公開男友身份,她謂:「大方承認有男友,係一個畀到安全感對方嘅方法,可能參選後會多咗粉絲或者追求者,但至少大家都知我係有男友。」

視G.E.M.為目標

音樂系畢業的Ada,決賽當日與藝人李璧琦合唱令人眼前一亮,原來Ada亦有想過闖歌壇,更以「小巨肺」鄧紫棋(G.E.M.)為目標,雖然如此,但Ada表示暫不會規限自己發展方向,她說:「拍劇做戲都想試,我有諗過做Youtuber教吓人化妝,或者分享我唱歌嘅片段!」

鍾意就快D Share啦!