掃呢頁CODE去手機

2015年9月7日 星期一

朱慧珊去意已決冇同亞視續約 亞視,朱慧珊,



朱慧珊透露冇同亞視續約已經回復自由身。

next 1/1 pre

亞視icon朱慧珊終透過電話透露自己並無與亞視續約並回復自由身,「我都感謝亞視一直以來畀我很多新嘗試和機會。之前管理層都有表示過希望我留下,而新嘅投資者亦提出想我出任一個管理層嘅職務,我衷心感謝佢。但我希望完完全全放鬆一吓,休息一吓,再去想自己想做什麼。而離開亞視可以說是我一個難過嘅決定。」

提到以她命名的節目《開門見珊》,問她會否繼續完成這個歷史任務?她坦言:「呢個任務不能完成,我覺得係好可惜。主要係時間上不能配合,但除了合約完結外,9月都有一段時間出門。而其實《開門見珊》我之前冇拍過任何嘢,只係做咗啲宣傳。(搞個歡送會?)唔會搞啦,呢個世界好細,總會再見。」

鍾意就快D Share啦!