掃呢頁CODE去手機

2015年9月7日 星期一

掟4億美金買英超 樂視乜嘢料? 樂視,





其他影片:>>






三年又三年,為咗睇英超,你究竟係有線同now中間來回折返咗幾多次? 續約定係轉會,在乎嚟近嗰屆英超係邊播,如果依家同你講,有線同now都唔使諗,要轉去樂視,你點先?

你要睇英超又真係冇得揀,因為有傳嚟自大陸嘅樂視豪掟4億美金,即係30億港紙投咗香港英超嚟緊三年播映權!  對上一次now都係用2億美金投得播映權,今次樂視掟4億美金,莫講話要嚇窒對手,相信連你都嚇親!

無綫、亞視、港視或者中央電視就聽得多,咁樂視係咩呀? 如果有上網煲劇睇戲習慣嘅你,都可能聽過樂視呢個名。另外,就係佢哋推出嘅4K 電視同電視盒子,當時仲搵埋大佬孝幫手拍廣告,加埋一部4K電視先賣2999人仔,令樂視呢個名都HIT過一排。最近佢哋仲嚟一個買電視盒子,零月費任睇六個月。

不過你知啦,中國的會爆炸! 曾幾何時就有讀者買部樂視電視番屋企,用都未用就爆芒打柴,連維修都冇。如果你要睇英超,分分鐘有機會睇睇下朗尼個波,個電視會爛咗或爆炸囉!
鍾意就快D Share啦!