網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月22日 星期二

李克勤再戰《蒙面歌王》 重奪第一! 克勤,蒙面歌王,李克勤,



克勤重返《蒙面歌王》,仲贏埋第一添。

next 1/1 pre

都係戴番白棱鏡上陣,咁...其實...戴嘅意義係...?

next 1/1 pre

仲有冇人唔知係李克勤?

next 1/1 pre

尚雯婕換咗新面具。

next 1/1 pre

尚雯婕係咁樣嘅。(資料圖片)

next 1/1 pre

李玉剛(左)

next 1/1 pre

李玉剛係咁樣嘅。(資料圖片)

next 1/1 pre

大陸歌唱比賽節目《蒙面歌王》昨晚播出總決賽前最後一場突圍賽,「東方不敗」尚雯婕、「絕代歌姬」 李玉剛、「白棱鏡」李克勤等九位歌手重返舞台再戰,由現場觀眾評分,平均分數最高的三位能得到總決賽的席位。

其中尚雯婕為求完美,說服節目工作人員讓她轉面具演出,並演唱自己的新歌《Big Up》,成功奪得4.14分高分;至於李玉剛則將中國傳統戲曲配上Rap演出,獲得4.2分;上集不幸出局的李克勤今集再戰,希望透過節目測試自己水平,克勤改編《酒干倘賣無》並融入《月半小夜曲》的前奏,成功獲得4.36分登上第一位。

九位歌手比賽過後,最後由第一位李克勤、第二位李玉剛及第三位尚雯婕進級總決賽,於中秋夜與上集入圍的歌王比併。

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!