網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月22日 星期二

《重播你有Say》拉票周:雙華火併



其實由第一階段開始,雙華已經爭個你死我活,如果可以喺第二階段出現變數,呢個投票就好玩喇。

next 1/1 pre

鄭裕玲同黃子華都好感激廣大巴絲支持。

next 1/1 pre

黃日華話當年拍《義不容情》,拍到要食止痛藥。

next 1/1 pre

周海媚就話拍到差啲中暑。

next 1/1 pre

郭羨妮話睇番自己當年個樣覺得好搞笑,但小編就覺得好靚咯。

next 1/1 pre

蕊蕊係驕牆派,支持《男》同《尋》。

next 1/1 pre

陳茵媺對於溫兆倫嘅奸角印象好impressive。

next 1/1 pre

林夏薇話自己鍾意穿越劇,所以支持《尋秦記》。

next 1/1 pre

陶大宇為《刑事偵緝檔案》拉票:拍足四個月日日瞓得幾粒鐘,攰到對白要逐句拍。

next 1/1 pre

陳秀雯為《孖仔孖心肝》拉票:周星馳呢個對手反應另類,接唔到佢囉。

next 1/1 pre

關禮傑為《新紮師兄》拉票: 我個『好姐』角色都好深入民心㗎,要睇劉青雲、梁朝偉、呂方同我以前嘅可愛樣,就要支持

next 1/1 pre

歐陽震華為《壹號皇庭》拉票: 法庭戲好認真,離開法庭就唔同晒,好似雙重性格咁。

next 1/1 pre

《東網巨星》繼《港姐任你Like》投票活動後,近日再下一城,找來無綫搞搞新意思,推出《重播你有Say》投票活動,嚴選十套無綫經典劇等大家盡情畀Like,繼第一階段後,昨日緊接進入第二階段,除了邀得一班圈中藝人積極參與齊齊投票外,有份參與演出的演員亦分享當年拍攝的苦與樂及進行拉票,十五十六的巴絲,大可全方位了解這些經典劇集後,再票選出經典中之經典劇集。

第二階段連結:

http://on.cc/tvbdrama

第一階段連結:

http://www.facebook.com/events/507119636117417/

第二階段投票方法同樣簡單,只需於《東網巨星》facebook專頁中的劇集群星拉票短片下方畀Like,即成功投票,是次投票更不設上限,可以「大包圍」十套全Like。雖然第二階段經已展開,但第一階段投票仍然繼續,而兩個階段的截止投票日期均為9月28日下午4時。而票選出來的經典劇,將於10月5日緊接劇集《大鬧廣昌隆》播出。各位巴絲記住快快畀Like,淨番嘅投票時間唔夠一個禮拜咋。

而截至今日凌晨,兩個階段合共票數的三甲走勢依次為黃子華、鄭裕玲的《男親女愛》(876個Likes)、黃日華、周海媚的《義不容情》(601個Likes),及古天樂、郭羨妮主演的《尋秦記》(437個Likes)。

裕玲落力拉票

暫時以最多Likes稱霸的《男》劇主角子華,對於獲這麼多巴絲支持大感欣喜,鄭裕玲憶述當年拍攝時氣氛融洽、演員合拍兼趣事一籮籮:「拍咗一百集對咗五個月,嗰種氣氛大家睇劇都感染到,希望大家投套劇一票啦。」《義不容情》主角黃日華則表示:「拍嗰時好多內心戲同感情戲,返去要食頭痛藥添。」而同為《義》劇代表的周海媚則表示印象最深刻的,是追火車一幕:「拍之前排好多次,到正式拍已經滿頭大汗,幾乎有少少中暑。」至於當年處女下海拍攝《尋秦記》的郭羨妮,則笑指當時最怕NG,更謂現時重看自己當年的樣子感覺很搞笑。

藝人難於取捨

由於套套經典劇都咁精彩,故藝人朋友投票時都大感頭痛,有藝人更索性連揀幾套,陳凱琳、糖妹及蕊蕊均屬騎牆派,不約而同揀《男》劇及《尋》劇;陳茵媺則揀《義》劇,大讚溫兆倫夠奸,林夏薇則揀《尋》劇,欣賞該劇穿越古今。

其他演員拉票語錄如下:

關禮傑(《新紮師兄》):

套劇講班年輕人為追求理想要做個好警察,我個『好姐』角色都好深入民心㗎,要睇劉青雲、梁朝偉、呂方同我以前嘅可愛樣,就要支持

甘國亮(《執到寶》):

《執到寶》係1980年同王家衛、林奕華一齊編劇,人人話係黑色喜劇,我哋就覺得係溫情喜劇,由喜劇泰斗劉克宣由頭帶到尾,佢離開我哋廿二年,如果套劇重播,或者佢係會嚟你屋企同你一齊睇!

陶大宇(《刑事偵緝檔案》):

當劇本係偵探小說咁睇,亦係無綫破天荒一年內播完第一輯再播第二輯,拍足四個月日日瞓得幾粒鐘,攰到對白要逐句拍。

歐陽震華(《壹號皇庭》):

法庭戲好認真,離開法庭就唔同晒,好似雙重性格咁,幾嬉皮笑臉,好優皮,我同陶大宇好多即興對白,觀眾就係鍾意咁!

陳秀雯(《孖仔孖心肝》):

周星馳呢個對手反應另類,接唔到佢囉,有場戲我做姊妹着低胸喱士裙,用圍巾包住,星仔見到話:唔使嘛!到底係我冇身材唔使遮,定係心口唔低唔使遮呢!

鍾意就快D Share啦!