網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月22日 星期二

俾的士陳粉絲粗口鬧爆 阿Sa: 抖一抖好啲! 阿Sa,蔡卓妍,





其他影片:>>






阿Sa同陳偉霆分手,最開心嘅係陳偉霆一班女fans,直情要請小鳳姐出嚟咁,仲要過埋去阿Sa個微博鬧佢不知所謂。fans嘅罵戰,亦都成為佢哋兩個分手嘅原因之一。

阿Sa話︰「粉絲同粉絲之間嘅爭吵,令我好痛心,而且仲愈嚟愈嚴重囉。」點解會愈嚟愈嚴重? 雖然阿Sa極力否認同陳偉霆喺大陸走紅有關,不過自從陳偉霆憑《古劍奇譚》紅咗之後,陳偉霆班Fans就一直鬧阿SA,覺得阿Sa同鄭中基結過婚,配唔起佢哋個偶像,留言要幾難聽有幾難聽,仲要連粗口都出埋!

因為fans嘅罵戰造成壓力而分手,咪好可惜囉? 阿Sa話︰「咁個大環境係咁吖嘛! 其實即係大家都有需要覺得抖一抖好啲。」
鍾意就快D Share啦!