掃呢頁CODE去手機

2015年9月7日 星期一

孖Eric So恩愛出活動 王菀之冧爆讚男友 菀之,王菀之,



王菀之孖Eric So恩愛出活動,仲不斷讚男友!

next 1/1 pre

王菀之冧爆話希望自己所有嘢都係男朋友整!

next 1/1 pre

王菀之又讚男友唱歌好聽~

next 1/1 pre

一講結婚,Ivana笑得勁甜!

next 1/1 pre

Eric So話成日都會畀驚喜Ivana,So sweet!

next 1/1 pre

藝人王菀之(Ivana)與設計師男友Eric So出席元朗商場的gallery lounge開幕禮,兩人更特別設計了融入中西元素的香檳樽。接受訪問時,談到兩人首次情侶檔出席活動,Ivana表示最開心係今次係參與關於藝術的活動,說:「我自己又鍾意藝術,平時係關於音樂,我好似好有氣質咁!」問到Eric慣唔慣情侶檔出席活動,他透露之前都試過一齊出席活動,只是大家不知道,至於將來的合作,他說:「睇吓Project性質,咁唱歌跳舞唔啱我。」Ivana就即話男友唱歌好聽。問到可會為女友設計唱片封套,Eric話Ivana間中都有提過,但他對自己沒有信心,而且覺得有好多人比自己出色,亦不想搞亂檔。Ivana聽到即sweet爆話:「希望所有嘢都係佢整,心目中冇人出色過佢!但Eric本身好忙,所以我要排隊。」

講結婚即面紅

至於談到若兩人結婚時,婚禮可會交由Eric設計,Ivana突然面紅,仲開心到坐直個人話:「女仔唔方便講。」而Eric就笑言:「佢應承先講(幾時求婚?)提出好奇怪,應該係暗暗地表示嗰啲。(有計劃?)冇乜Plan唔Planning,感覺到就係。(會畀驚喜?)我成日都畀驚喜佢,不過唔知係驚喜定驚嚇。」

鍾意就快D Share啦!