掃呢頁CODE去手機

2015年9月2日 星期三

岑麗香谷極喊唔出 [FACE - 432] 岑麗香,MF,



唧極都冇水,好彩道具哥哥有支 V老篤,香香即刻狂滴入眼,幫助做喊戲!

全知言

岑麗香谷極喊唔出

大台後生女冇乜幾多個,好似香香岑麗香咁,唔覺唔覺原來已經 30歲,好在佢天生夠甜,雖然劇接劇都冇乜殘樣!

不過樣就天生,做戲就有好多進步空間,好似上星期香香為新劇《實習天使》開工,劇中同老戲骨蔣志光有唔少對手戲。其中一場仲要喊住交戲,可能香香份人太陽光喇,當日喊極都喊唔出,好彩道具哥哥醒目,有帶 V老篤眼藥水,呢支嘢簡直係戲屎人嘅救星,香香滴兩滴,當堂交到戲,善用道具其實都係方法演技嘅一種嘅……

香香皮光肉滑,望落去一啲都唔似 30歲,仲非常 cutie!

30幾度香香唔使埋位前,搵把縮骨遮擋太陽,話晒 30歲,紫外光好傷皮膚㗎嘛!

即時報料

有料、有相、有片即刻 send?

熱線: 9222 0828

電郵:facenews@nextmedia.com

facebook: facemagazine inbox

line、 we chat id: facemagazine

鍾意就快D Share啦!