掃呢頁CODE去手機

2015年10月22日 星期四

摸完再搣 張慧儀春樣箍富商男友 [壹週刊 - 1337] 張慧儀,M1,



探熱針

摸完再搣 張慧儀春樣箍富商男友

下個月四號生日滿 42歲的性感女神張慧儀, 03年經歷被未婚夫霍紹裘當沙包虐打留下陰影,自此對飛來蜢落閘放狗,將全副精神照顧養子 Hanson。直至年前成為四張大軍,搵碼頭埋岸的她與做飲食生意的羅定民嘗試發展,可惜男方過唔到養子一關,張慧儀於是立即換人,同做物流的富商陳偉軍神速撻着;男友更獲 Hanson開綠燈,入屋過夜。日前,二人拍拖到圓方開餐,其間摸面互餵,張慧儀一副春樣,有運行!

女神大無畏

○六年,張慧儀在北京平安之家做義工,遇上有先天性心臟病的 Hanson,「兩母子」從此結緣。性感女神大無畏,做單親媽兼要為養子張羅醫藥費,熬盡積蓄在內地搞生意,北京賣果醬、廣西開參茸店,可惜敵不過內地政策,要損手收場。

去年答應曾志偉拍無綫劇《女人俱樂部》,張慧儀決定放手一試,帶埋 Hanson回流返香港,在深水埗開平價雜貨店「激安之殿堂」,街坊生意,食品日用品家電樣樣有,開業一年,因同類對手太多,競爭劇烈,生意愈做愈差;直至同做物流的富商陳偉軍拍拖,得男友開水喉射住,又「碌晒卡」幫手搭路打入內地市場,起死回生。

同富商男友深情對望的張慧儀,捧住對方塊面又摸又搣!摸同被摸嘅,一樣享受。

陳偉軍不拘小節,邊行邊撩牙。

大庭廣眾,你餵我,我餵你。

著住三吋高鞋的張慧儀差啲跌倒,男友緊張扶實,之後十指緊扣行去停車場攞車。

食完晏,二人轉場到露天 coffee shop,邊扯煙邊歎咖啡。

張慧儀同男友頭貼頭自拍,影完一張又一張,有拖拍當堂青春晒!

飛杜拜考察

「 Angie(張慧儀)間鋪開頭都賺到錢,但同區同類鋪頭愈開愈多,多咗人爭食,自然賺少咗。後來陳偉軍嗌佢試吓諗返大陸,佢男友做物流,喺大陸有好多生意拍檔,仲親自出面,幫手搭路同內地啲上市公司傾合作,睇吓有冇機會大搞。」張慧儀身邊人說。

除了計劃攻內地,早前張慧儀更孖住男友飛到杜拜考察,更以股東身份參與「香港明星食品綜合貿易有限公司」的簽約儀式,在當地搞食品生意,大展拳腳。

拍拖之餘,張慧儀亦冇忽略養子 Hanson,兩母子孖咇買完玩具再行超市。

放下心頭大石

成功𢱑到水泡泊岸,加上養子 Hanson又 like這個候選「準老豆」,張慧儀終於放下心頭大石,甚至暫時撇低 Hanson,同男友二人世界。

日前,二人拍拖到圓方食晏,男友餵食送到埋嘴,張慧儀深情對望一輪後,伸手摸住男友塊面,跟住又肉緊搣吓!

之後轉去露天餐廳邊食飯後煙邊歎咖啡,張慧儀繼續出招,舉起電話同男友頭貼頭自拍,性感女神趕尾班車,當然要露番兩道散手!

男友碌人情卡,張慧儀生意拓展到杜拜,早前二人齊齊到當地簽約。

就快四十二歲的張慧儀寶刀未老,早前著泳衣拍醫學美容廣告,仲好索!

回流香港後,張慧儀在深水埗開設平價雜貨店,仲親自落鋪拉客搶生意。

苦盡甘來

凡事雙向,娛圈女星多人吼,但想嫁得好,某程度比尋常女子難,身經百戰上山下海冇所謂,最緊要係咪可以苦盡甘來,搵到個好碼頭。

楊思琦

同奀星李泳豪拍拖九年,一直想騎牛搵馬的楊思琦最終上錯賊船,暗撻空心吳帥,搞到未婚產女,經手人仲要鬆咗人!獨力養女擔家,單親媽大小通吃,連大陸夜場都殺。直至年前搭上富商高健行,楊思琦有水喉射住,換車買樓兼揀 job,唔同晒!

陳伶俐

21歲奉子成婚嫁林敏驄,並為對方誕下兩子,其後陳伶俐被爆連勾兩男,與情夫 Peter的偷情對話流出,離婚收場。 12年,陳伶俐帶兩子改嫁新加坡隱形富豪劉頌銘,同年卻傳出男方出外偷食,為保住長期飯票,今年 7月,陳伶俐為劉家誕下慈姑椗,母憑子貴,最近更得老公支持,斥資千萬開畫廊。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組

鍾意就快D Share啦!