掃呢頁CODE去手機

2015年10月18日 星期日

蔡加讚爆汪圓圓佗B有嘔:未知仔定女 圓圓,蔡加讚,汪圓圓,高圓圓,



蔡加讚處處呵護老婆圓圓,仲話今次陀b佗仔定女都咁開心。

next 1/1 pre

佢今日都一支公現身。

next 1/1 pre

仲話叫圓圓唔好成日抱囡囡Celine。

next 1/1 pre

入到場就繼續social。

next 1/1 pre

玩具大王蔡志明孻仔蔡加讚到馬場為今季首次出賽的愛駒打氣,太太汪圓圓未有同行,蔡加讚說:「圓圓始終有咗身孕,依家已經4、5個月,未知係仔定女,唔使咁急知,仔女都咁開心。(有無brief囡囡Celine就嚟做家姐?)有同佢講係baby,不過佢唔識,先啱啱一歲,佢知係baby但唔知baby係咩。(圓圓仲抱唔抱到Celine?)佢會抱,辛苦啲,叫佢唔好抱咁多,怕佢整親。(圓圓佗B有無嘔?)一開始時有,依家好啲。(佢佗今胎同上胎有無咩唔同?)佢佗上胎好多嘢想食,今胎無咁為食。(咁咪唔係重咗好多?)正常,去body check都話佢正常。(圓圓生之前你哋會唔會飛?)同圓圓就唔會,自己工作去幾日啲短trip就會。(今年11月結婚3周年喺香港過?)係,聖誕新年都會留喺香港,唔急住飛,生完先,最緊要健康同開心。」

鍾意就快D Share啦!