掃呢頁CODE去手機

2015年10月3日 星期六

秋生計啱數視帝畀祥仔 秋生,阮兆祥,祥仔,黃秋生,

無綫昨晚舉行亮燈儀式,藝員大晒冷盛裝出席。

秋生計啱數視帝畀祥仔

無綫將踏入48周年台慶,昨晚出動逾百藝員出席亮燈儀式,載歌載舞場面熱鬧。兩大型男黃秋生及黎耀祥談視帝大熱之選時不忘互笠高帽,至於歐陽震華則揚言平常心面對「爭獎」,笑言最緊要盡騷演技「吸客」。

無綫昨晚雲集全台花旦小生,為台慶月的《迎挑戰 齊向前 TVB48年》錄影。節目尾聲影大合照則根據劇集決定演員「排位」,熱播中的《無雙譜》藝員黃宗澤、田蕊妮等,以及《張保仔》的陳展鵬、陳凱琳等獲安排「佔中」,反而黎耀祥及歐陽震華等一線則「靠邊站」,黃秋生更未等到大合照環節已自動消失!錄影結束前黎耀祥、陳展鵬及黃浩然等唱歌娛賓,惟初次效果一般最終要重錄一次。

新人難有個人特質

秋生與祥仔主演台慶劇《梟雄》贏得關注,兩人更被視為視帝大熱。秋生昨晚獲安排「領軍」上台宣傳:「拍呢套劇有啲遺憾,如果加埋阿姐(汪明荃)就完美嘞!」氹到汪明荃開心不已。事前秋生受訪時直言對獎項抱平常心:「冇嘞啩!佢哋叫咗我嚟頒獎喎,唔通自己頒番畀自己咩?(頒視帝?)咁又未知,但要頒都頒畀黎耀祥啦,咁先啱數,佢可以幫TVB拍劇,我又唔係成日拍,做生意條數係咁計嘅,況且佢戲好。(視后呢?)事後先講啦。(唔係好識啲新人?)都係,頭先綵排阿姐都叫唔出佢哋啲名。」

黎耀祥
  • 黎耀祥
黃秋生計啱條數,直指今屆視帝應該畀黎耀祥。
  • 黃秋生計啱條數,直指今屆視帝應該畀黎耀祥。
黎耀祥在《梟雄》中渾身是戲。
  • 黎耀祥在《梟雄》中渾身是戲。
馬國明與陳煒在新劇中咀嘴。
  • 馬國明與陳煒在新劇中咀嘴。

秋生又說時下新人難有個人特質:「新人係好多,但跑唔出囉,個個都似人哋,複製咁。(陳凱琳呢?)幾靚女吖,佢算係有性格嘞,另一個就係蔡思貝。(好多人彈陳凱琳喺《張保仔》嘅演技。)佢好靚女,但有個俏媚嘅小動作,做得多好滋擾。(同佢講聲?)唔會,聽日你哋寫出嚟又話我鬧人。我係善意嘅,佢揸槍個樣好猙獰,以前個個偶像任何時間都可以chok。」

獲「加持」信心大增

被秋生大讚為「視帝之選」,祥仔笑說:「佢客氣啫,秋生戲路縱橫,佢頒畀我又唔拘,高手頒喎。其實呢套戲拍得好開心,好易投入同營造氣氛。(秋生『加持』信心大咗?)影帝加持喎,佢同另一拍檔湯鎮業都係我前輩,好大嘅鼓勵,承佢貴言啦。(想第四次攞視帝?)本來冇乜所謂,依家覺得好吸引。」談到秋生指新人乏個人特質,祥仔承認新人多在溫室長大,不像他們以前般刻苦,但新人需要時間浸淫。至於秋生批評陳凱琳多小動作,祥仔說:「新人嚟講佢算聰明同用功嘞,佢都係出咗道一年啫,畀多啲時間佢啦。」

Bobby:邊個都冇所謂

至於另一視帝人選《東坡家事》的歐陽震華(Bobby)則抱平常心:「真係冇乜所謂,我覺得最緊要係拍好套劇,吸引多啲觀眾睇,總之『人在做,觀眾在看』,公道自在人心呀。(睇好祥仔?)唔會,咁嘉穎、陳豪個個都識咗好耐,邊個攞都冇所謂啦,遊戲啫。」

文:影視組

鍾意就快D Share啦!