掃呢頁CODE去手機

2015年10月19日 星期一

G.E.M.孖性感JW行山散心 興奮到彈起 G.E.M.,G.E.M,JW,鄧紫棋,



【個心唔攰喇】G.E.M.孖性感JW行山散心 興奮到彈起

2015-10-18 21:44:00



(鄧紫棋facebook圖片)

今早港台播出鄧紫棋(G.E.M.)接受車淑梅節目《舊日的足跡》嘅訪問,G.E.M.重提甄妮話佢冇禮貌件事,仲話願意向甄妮道歉,之後佢又話近年嚟每星期都受負面評擊,個心好攰。

不過今日一大早,G.E.M.就約咗JW同四個男仔去咗龍脊行山,貴為國際巨G.E.M.仲願意陪朋友搭巴士,之後貼相上Instagram。照片見G.E.M.扮花又開心到跳起,估計佢暫時忘記咗「個心好攰」呢個心情。原來今次嘅活動,本來仲有G.E.M.好姊妹何超蓮同傳過緋聞嘅馮允謙,不過超蓮同馮允謙都唔知醒,冇得同G.E.M.散心㖭。而JW就化行妝著小背心行山,唔驚曬到兩截色?



國際巨G.E.M.都會搭巴士



扮花



JW就化行妝著小背心行山



開心到堅離地



超蓮同馮允謙都瞓過龍甩底。

鍾意就快D Share啦!