掃呢頁CODE去手機

2015年11月15日 星期日

【擺150圍媽咪埋單】金利豐太子娶老婆:我冇可能埋到呢張單 :),





其他影片:>>






金利豐(1031)老闆娘朱李月華(朱太)今日就娶新抱喇,寶貝仔朱俊浩(Kingston)同佢女友羅之琦(Kelly)今日喺灣仔會展擺酒,筵開150席,現場佈置到好似《愛麗斯夢遊仙境》咁,一對新人都應記者要求,咀咗四次。

訪問嘅時候,朱俊浩就話:「少少緊張,但非常開心有人話結婚係一生最高興的一日,咁以後的日子咪唔好過,希望以後日子越來越開心。」佢又話之前喺蘇梅舉行婚禮,做咗斟茶儀式,所以今日都好輕鬆。

朱俊浩又話今日都有講愛的宣言,但因為中文差,所以用英文講:「You are the love of my life, i will love u forever and ever till infinity at the end.」講到造人嘅計劃,羅之琦就話:「媽咪催咗9年喇。」而朱俊浩就話:「唔使急,但係要快。」新娘嘅婚紗係中東牌子,有少少透視,都幾性感,而老公就話冇所謂。

問到今次婚禮搞咗幾多錢,朱俊浩就話:「要問番朱太(朱俊浩媽咪),因為我冇可能埋到呢張單。」朱太同朱生都好開心,問到新抱幾多分,朱生就搶住答話:「100分,100分係滿分啊!」朱太同朱生都好想抱孫,佢哋仲想阿仔同新抱生5個。講到今晚係朱太同朱生埋單,佢哋就話:「係應該嘅,但依家未計幾多位數字,數字唔重要,最緊要開心。」

(攝影:陳俊強) 朱生朱太今日好開心。
應記者要求咀4次。
現場佈置到好似《愛麗斯夢遊仙境》。
鍾意就快D Share啦!