掃呢頁CODE去手機

2015年11月15日 星期日

恐襲陰影下如常外出 鄧達智人在巴黎:冇諗到咁恐怖 :),鄧達智,



恐襲陰影下如常外出 鄧達智人在巴黎:冇諗到咁恐怖



其他影片:>>






恐襲陰影如常外出 鄧達智人在巴黎:冇諗到咁恐怖

法國巴黎市中心於香港時間昨日凌晨,發生連串恐怖襲擊,有多達六處地方受襲,造成逾百人死亡,全球震驚!本地時裝設計師鄧達智身在當地,他昨日在電話中猶有餘悸:「巴黎一向都唔安全,冇諗到今次咁恐怖。」蔡少芬、方健儀、周汶錡、黃長興等則擔心身在當地的親友安全。

採訪:林妙萍、羅慧敏、嵐山、盧妹

鄧達智昨午在facebook「打卡」透露自己身處巴黎,並留言:「To Paris with Love」有朋友問他﹕「Safe?」鄧達智留言:「Who can judge(誰能判斷)?」昨午約5時,鄧達智透過長途電話受訪,表示自己如常外出活動,問可擔心人身安全?他說:「巴黎一向都唔安全,冇諗到今次咁恐怖。我行走江湖咁多年,呢啲都冇得避,防不勝防。」



■鄧達智正身在巴黎,昨日在fb報平安。

不覺增派警察

他又謂當地市面氣氛大致正常,街上不覺有增派警察,他說:「巴黎人見慣世面,啲人都係如常。」他又覺得歐洲國家近年對恐怖主義的警覺性太低:「法國對移民、難民都太過自由,無掩雞籠咁,啲警察連處理小偷問題都手足無措,𠵱家遇到恐襲,應該會alert(警覺)多啲。」他表示會繼續行程,稍後往英國。已移居巴黎的香港首位華籍女騎師江碧蕙,亦在facebook打卡報平安。



■鄧達智在fb貼上多張巴黎恐襲後拍攝的照片,當地市面平靜。

鍾意就快D Share啦!