掃呢頁CODE去手機

2015年11月15日 星期日

金燕玲自爆墮胎兩次 :),金燕玲,



金燕玲日前接受黎燕珊及吳綺莉主持的有線節目《往事.並不如煙》訪問,21歲結婚定居英國的金燕玲,坦言曾兩度墮胎。結束第一段婚姻後,36歲時意外懷孕,決定再婚並再定居英國,但婚姻同樣出現問題:「發現佢有外遇,當時就快50歲。一直以為自己可以求其過一世,屈就吓都冇問題,但原來好多嘢唔係你控制。」

金燕玲還剖白了跟蘇施黃的感情,她說:「佢同我講鍾意我,要追我,可以無條件安排地方畀我住。我唔鍾意女人,但好現實,我的確需要人照顧。要接受同性感情並唔容易,我好介意人點睇,從來冇諗過最後會同個女人一齊,但阿蘇感動咗我,其實錫你嘅人,無論係方、圓、黑定白,都係冇分別。」

撰文:陳以晴

鍾意就快D Share啦!