掃呢頁CODE去手機

2015年11月15日 星期日

關詠荷半夜嚇爆張家輝:未見過佢咁驚 :),家輝,關詠荷,張家輝,



關詠荷喺張家輝緊鬼故嗰陣嚇佢,真係啱時候。

next 1/1 pre

關詠荷就當時家輝一擰過嚟冇晒眼神,堅驚。

next 1/1 pre

家輝已經向太太同囡囡落咗「禁嚇令」,唔准再「靠嚇」。

next 1/1 pre

依個時候,要出動阿姐喇!(網上圖片)

next 1/1 pre

關詠荷好受長輩歡迎。

next 1/1 pre

形象咁健康同入屋,人人都鍾意佢喇!

next 1/1 pre

關詠荷

next 1/1 pre

關詠荷

next 1/1 pre

藝人關詠荷出席「世界心臟日2015心臟健康嘉年華」,他在現場帶領一班「老」友記耍太極,其後獲公公婆婆爭住握手及合照,場面墟冚。提到她十分受歡迎,關詠荷表示:「因為佢哋細個睇我大。(有意復出拍劇?)隨緣啦,冇話唔拍,有人搵,劇本又啱,都係講緣份啦。」

她提到心臟保養時,笑言平日老公張家輝相當百厭,經常會失驚無神嚇她,怎料關詠荷最近來個「大報復」反嚇老公:「佢呢排寫緊鬼故事,成日做到三更半夜,有晚佢寫到好投入,諗住畀佢少少驚喜,我就細聲開門,佢背住我寫嘢嗰陣,我就『喂』一聲!」殊不知爆肌男神張家輝也有細膽一面,被老婆嚇到三魂不見七魄,關詠荷續說:「佢好驚,一擰過嚟冇晒眼神,我未見過佢咁驚,搞到我後悔添。」

其後家輝向太太及女兒下「禁嚇令」,不准再「靠嚇」,關詠荷笑說:「佢唔嚇得,可能太投入寫劇本。(擔心佢太投入?)佢有分數啦。(佢有奇怪行為?)做演員平時都奇怪架啦。」

鍾意就快D Share啦!